pomoc s výběrem proteinového suplementu

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - pomoc s výběrem proteinového suplementu  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> pomoc s výběrem proteinového suplementu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dEstr0y3r

PříspěvekZaslal: pá srpen 17, 2012 10:13 am    Předmět: pomoc s výběrem proteinového suplementu Odpovědět s citátem

Dobrý den,
potřeboval bych doporučit kvalitní proteinový prášek, na ceně moc nezáleží, ale zase nesmí to být "overkill" víc než 1000g=1000 kč
Jinak jsem naprostý nováček co se týče posilování, mám 24 let, 187 cm, 80 kg, jsem dost hubený, aktivně sportuju (běh 3* týdně, plavání 3*týdně). Mám problémy se srdcem (nedomykavou jednu chlopeň, beru léky na tlak, no doktor mi řekl
že můžu dělat prakticky vše, jen se vyhnout zvedání těžkých věcí v posilovně (míněno asi brutální dávky na benchpress, deadlift atd).
Teď jsem na internetu viděl nějaká videa s Marcem Fittem a Robem Richesem a tak mně to motivovalo, především chci nabrat svaly a vyrýsovat břicho (prioritně vyrýsovat)...Kompletně jsem změnil jídelníček a začínám chodit do posilovny.

Již jsem trochu hledat po bodybuilding forech a jako nejlepší se mi zatím jeví tyto:
Sci-MX GRS 5 Protein
Nitro-Tech Pro Series
Optimum Whey Gold
Combat Protein
Syntha 6
Ještě mne zaujal tento přípravek, prý je to takové "vše v jednom" (protein, bcaa, sacharidy) - SCI-MX Omni-MX Hardcore.
Vyplatí se investovat do těch sci-mx produktů (jsou suveréně nejdražší nebo je to spíš marketingový tah a není tam až takový rozdíl)?

Které z těchto byste volil, případně jestli jiný tak který? Klidně to může být i něco co se neprodává v ČR, na ebay se dá sehnat prakticky vše.

Ještě bych se zeptal, zda k tomu budu potřebovat nějaké jiné suplementy (BCAA, Aminokyseliny, Omega 3 atd.) a nebo jestli je lepší koupit nějaký komplexní protein, který již toto obsahuje.