Dotaz

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Dotaz  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Dotaz
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Wodewer

PříspěvekZaslal: pá září 14, 2012 10:46 am    Předmět: Dotaz Odpovědět s citátem

Zdravím všechny čtenáře a přispěvovatele,

rád bych Vás požádal o radu ohledně produktu CarboJet™ Mass Professional pwd.

Mám 80 Kg a chci docela dost nabrat a naposilovat. Podle popisu je toho v tom produktu opravdu dost.
Jsem student, takže nemám opravdu moc peněz a samotná permanentka je docela drahá, takže jsem docela uvítal, když jsem našel něco takového za celkem dobrou cenu, ale nevím, jak je to s kvalitou a v porovnání s jednotlivými produkty - myslím tím, když porovnám, že budu samostatně užívat kreatin, gainer, glutamin a BCAA.
Respektive, bude v tom opravdu veliký rozdíl, když koupím tady toto nebo to mám koupit zvlášť i když by mě to finančně zruinovalo.

Dále mám dotaz ohledně dávkování a užívání. Třeba BCAA se užívají před i po tréninku a gainer v průběhu dne a kreatin taky v určitou dobu. Ale nevím, jak často dávkovat tady toto, aby se využili kvalitně všechny látky.

Doufám, že jsem to nenapsal nějak moc zmateně nebo nedostatečně.
Díky za případné rady a komentáře.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO

PříspěvekZaslal: pá září 14, 2012 10:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vše co potřebuješ vědět najdeš tady a taky v odkazech v článku:

http://kulturistika.ronnie.cz/c-9309-suplementacni-pyramida-pro-svalovy-objem-a-silu.html

Derek Poundstone
U.B0B

PříspěvekZaslal: pá září 14, 2012 2:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

sry za OT