Který bojový sport je nejlepší na fyzickou kondici?

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Který bojový sport je nejlepší na fyzickou kondici?  Úvodní stránka -> Bojové sporty -> Který bojový sport je nejlepší na fyzickou kondici?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mates4

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 9:12 pm    Předmět: Který bojový sport je nejlepší na fyzickou kondici? Odpovědět s citátem

Dobrý den.
Pokud tu toto téma již je, tak se omlouvám. Jsem 20 lety student 189/82 a chtěl bych začít dělat nějaký sport, který by mi nejvíce dal po fyzické stránce, nejde mi ani tak o to jak se nejlépe ubránit.Mám za sebou rok v posilovně k tomu chodím pro zábavu ještě běhat. Po sportovní stránce jsem pouze nadšený amatér. Děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mictian

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 9:25 pm    Předmět: sport Odpovědět s citátem

Tedy řeknu ti, že tohle je dotaz typu: mám 20 barevných kuliček, která se bude kutálet nejlíp? :D

To záleží na tobě, jak se k tomu postavíš, taky na klubu, připadně na kvalitě sparingů apod. Taky je rozdíl, jestli budeš dělat úpol nebo třeba kickbox. Chceš rozvíjet vyrvalost, sílu, výbušnost? U různých sportů se to kyvadlo přiklání více k jedné straně. Třeba na brazilské jiu jitsu nemusíš být žádný maratonec, naopak při kickboxu je to slušná aerobka. Je to na tobě, nic jsi nám tu neřekl.
CZEBLADE

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozna vedet kde bydlis a jaka je okolni nabidka by pomohlo, jinak fyzicky narocny je napr. muay thai
Mates4

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 9:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mictian: jde mi hlavně o výdrž a o na brání svalové hmoty. Klidně dodám další info jen jde o to co chcete slyšet.
CZEBLADE: Bydlím kousek od Prahy ,takže v tomhle bych neviděl problém
patrikdundych

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 9:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mates4 napsal: