Kontrola jídelníčku studenta

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kontrola jídelníčku studenta  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Kontrola jídelníčku studenta
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlasicek

PříspěvekZaslal: čt listopad 01, 2012 9:04 pm    Předmět: Kontrola jídelníčku studenta Odpovědět s citátem

Jsem student střední školy, posiluju přes pùl roku a pokrok je viditelný, bohužel do toho jsem měl dvakrát ruku v sádře, takže v posilování pauza.

Chtěl bych zkontrolovat schématický rozpis jídelníčku během dne a i třeba nějaké tipy jak vylepšit.

7:00 vstávám
snídaně - ovesná kaše (1 pytlík Emco kaše) nebo jogurty

9:00 až 12:00 doba ve škole
svačina - témìř pravidlem je pečivo bud se šunkou nebo marmeládou atd. (3-4 kusy)

obìd
školní jídelna, takže bez nějakého systému - dost často to končí ještě 1/8 pizzy na "dojezení" (je tohle hodně velký problém?)

13:00 až 16:00
škola - nějaká drobnost - (tvarohový šáteček, zbytek svačiny...)

Během odpoledne ještě proteinový koktejl (ve dnech, kdy třeba nebylo maso u oběda a nebo 2 dny po tréninku)

večeře se snažím maso

před spaním Long 80 7 hours

Je mi 18, výška kolem 185 a váha 77 Kg. Cílem je nabírání svalové hmoty
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dogeatdog

PříspěvekZaslal: pá listopad 02, 2012 7:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Člověče, z toho bych asi umřel hlady..
Budu psát za sebe:
snídaně - pytlík EMCO je pro mě sakra málo, snídám buď vajíčka (4) když mám čas si ráno udělat snídani, když ne, tak celozrnné pečivo, sýry, šunka
na svačinu hromadu vloček v jogurtu (třeba s banánem), já to nesnídám nalačno (mám raději pevnou snídani než kaši), ale pokud tobě to nevadí, klidně to prohoď jako první jídlo a pečivo jako druhé
ta odpolední svačina je na pytel.. co si udělat do školy třeba dvě tři vejce na tvrdo, s celozrnným chlebem super sváča, můžeš to střídat třeba se cottage sýrem, tvarůžky

tu větu