|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
mckossi
|
Zaslal: po listopad 05, 2012 3:14 am Předmět: Pomoc s jídelníčkem |
|
|
Dobrý den,
snažil jsem se prohledat forum, ale nenšel jsem plnohodnotnou odpověď.
Můj problém je, že nevím, jak správně namixovat jídelníček, resp. nevím, jak provést to, aby nebyl příliš stereotypní.
Je mi 24 let, měřím 175 cm, váha 85 kilo (dost tuku, ale zato si můžu sám, jsem student :D, mám slabé ruce - nevýhoda, ale co se týče cviků jako mrtvý tah nebo dřepy není problém, v porovnání s kamarády, kteří maji přibližně stejnou výšku, slabost rukou se projeví hlavně na cviky na ruce ale taky na benchi -- naopak oproti nim jsou chabé ruce - tolik asi ke ,,stavbě,, těla kdyby to bylo potřeba )
Cíl je : Nabrat svalovou hmotu a samozřejmě shodit ten přebytečný tuk, nejsem si jistý, jaká by měla být optimální váha, ale předpokládám, že při mé výšce je plánovaných 80 - 85 kilo optimální za předpokladu shození tuku a nabrání svaloviny.
Co budu cvičit : Plánuji zařadit nějaký fullbody trénink do začátku - budu rád, když někdo nabídne nějaký vhodný)
představa jídelníčku:
ráno : 4 vajíčka, 1. banán, mléko : 500 ml.
Svačina 1. : jablko, 2 vajíčka, toustový chléb se sýrem (gouda).
oběd: vepřové maso (200g), rýže 100g.
Svačina 2. : 1. banán, mléko : 250 ml.
večeře: tuňák (1 plechovka) těstoviny (100g)
před spaním mléko : 250 ml.
Problém č.1 - toto jsou potraviny, který si tak nějak mohu dovolit (jsem student - šetřím, navíc jsem v Anglii, kde třeba neseženu vůbec tvaroh), ale budu rád, když mi někdo poradí s nahrazením potravin.
Problém č.2 - Nevím, jak tyto suroviny slušně nakombinovat, aby se z toho dalo vytřískat solidní jídlo a aby se mi to, jak se říká, nepřejedlo.
Problém č.3 - Po tréninku si mohu dovolit jen mléko - pokud existuje něco lepšího (kromě gaineru - třebas mutant mass tu stojí 50 liber - cca 1600 kč - to je na mě dost)