Příprava suplementů

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Příprava suplementů  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Příprava suplementů
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jachym

PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2012 5:32 pm    Předmět: Příprava suplementů Odpovědět s citátem

Včera jsem vyzkoušel nový protein od Nutrendu Whey Core 100. Musím říct, že po stránce suplementů jsem docela začátečník a vyzkoušel jsem zatím jen několik gainerů a proteinů. Všiml jsem si, že obecně vždy doporučovali ředit proteiny v poměru 100ml/10g, u gainerů se to ředilo míň, většinou 50ml/10g. Myslel jsem že to asi souvisí obecně s tím, že proteiny jsou hutnější a je potřeba je víc rozředit a je pravda, že ta konzistence tomu odpovídala.
Takže jsem včera bez nějakého dlouhého přemýšlení vzal shaker, dal 30g proteinu a zalil 300ml vody.... a když jsem to pak pil, řikám si že je to nějaký vodový... jdu se podívat na obal a dočtu se 30g na 140ml vody.... Napadlo mě několik otázek a říkal jsem si, že to napíšu sem, že by to mohlo být i zajímavé téma:
1. co vlastně ovlivňuje poměr ředění, když i u podobných výrobků (proteiny s podobným % bílkovin atd.) mají kolikrát i dvojnásobný rozdíl? A není to jen o tom co výrobce "doporučuje", ono to opravdu je znát.
2. Řídíte se obecně tím co doporučujou na etiketě nebo jak husté/řídké děláte? Jaký poměr se osvědčil vám a používáte ho pro všechny výrobky?
3. Existuje nějaký paušální rozdíl mezi gainery a proteiny?
4. Jak je to s ředěním v případě že použiju mléko? A doporučovali byste obecně ředit mlékem a pokud ano, spíš proteiny nebo gainery?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nEcro

PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2012 6:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem