PROTEINY II.

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 558, 559, 560  Další

odeslat nové téma  Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí - PROTEINY II.  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> PROTEINY II.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zajímavé
články
a odkazy
k tématu:
DaveX

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 2:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Study napsal:
DaveX napsal:
Chtěl bych si koupit tento protein: https://obchod.ronnie.cz/s-400-amino-protein-70.html

Co na něj říkáte? Cenově mi to vyhovuje. Chci to brát v kombinaci s kreatinem.

Díval jsi se vůbec na složení toho proteinu?...

No koukal na obsah bílkovin, tuků a sacharidů. Jsem nováček, tak spíš čekám rady. :)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Study

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 3:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Proboha, proč se furt všichni díváte na obsah těhle věcí?... Nicméně dost lidí tu doporučuje Gaspari MyoFusion, který chci zkusit a nebo pokud jde o protein po tréninku, tak třeba Whey Pure
Saint-Jimmy

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 3:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Study napsal:
Proboha, proč se furt všichni díváte na obsah těhle věcí?...

To je snad docela podstatná informace ne, jestli neplatim litr za kýbl laktózy..
Gato

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 4:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kto mal CytoSport MuscleMilk a Pharma Blend 6 HR ? Pharma s tym postupnym 6hod uvolnovanim nie je skor nocny protein? Ci je to mozne pit aj stale pocas dna? A co ten MuscleMilk aka Materske mlieko?

Ako su na tom tieto proteiny s chutou?
Draper

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 4:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Gato napsal:
Pharma Blend 6 HR? Pharma s tym postupnym 6hod uvolnovanim nie je skor nocny protein? Ci je to mozne pit aj stale pocas dna?

je to viceslozkovy protein, takze vhodny kdykoliv behem dne, klidne i pred spanim
Pavelito