|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Deny7
|
Zaslal: po duben 30, 2012 12:54 pm Předmět: Rukavice-Box |
|
|
Zdravím, rozhodl jsem se že začnu chodit na box. Je mi 20 a jsem úplný začátečník. Můžete mi doporučit nějáké rukavice (ne pytlovky) do 700 max. 800kc velikost 10oz? Co jsem se díval tak nejkvalitnější jsou asi z pravé kůže je to tak? Bandáže elastické nebo bavlnu? Sorry ale vůbec se v tom nevyznám... Díky
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Mictian
|
Zaslal: po duben 30, 2012 1:34 pm Předmět: |
|
|
Hele, já dělám mma, takže boxerské rukavice jsem si kupoval také jenom "lacinější" na trénování, a to Piran Sport - Cadet a jsou fajn, drží už 2 roky... jsou za litra, ale zase je to ta kůže.
edit: Ještě dodám, že ze syntetické kůže se prodávají třeba rukavice Fighter, které lákají cenou, stojí 500, ale ty ti vůbec nedoporučuji. Máme je v klubu pro lidi, co přicházejí nově a nemají vybavení a většina z nich už je nepoužitelná, protože se totálně oloupaly.
|
|
| nahoru |
|
 |
Mr. Muscle

|
Zaslal: po duben 30, 2012 1:43 pm Předmět: |
|
|
primin kámo. sám dělám thaibox. a řeknu to jedno. zkus se zeptat svého trnera. on ti nějaké doporučí většinou má i slevu:-)
|
|
| nahoru |
|
 |
Luster

|
Zaslal: po duben 30, 2012 2:04 pm Předmět: |
|
|
mam kozeny Baily leopard za 800, sou to 14ky, ale myslim ze delaj i 10oz, jako samozrejme nejsou tak super jako rukavice za 2x-3x tolik, ale bohate mi stacej _________________ Humans are land-based bipeds. Pullups are for monkeys. Or at least a second-tier priority.
|
|
| nahoru |
|
 |
Bombay

|
Zaslal: po duben 30, 2012 2:18 pm Předmět: |
|
|
Já mám bandáž bavlnu, tři a půl metru, spokojenost. _________________ Symobolika je jejich reč, prave proto ze to nikoho nezajima
|
|
| nahoru |
|
 |
Deny7
|
Zaslal: po duben 30, 2012 3:40 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Bombay

|
Zaslal: po duben 30, 2012 6:47 pm Předmět: |
|
|
Na první rok bouchání to stačit bude. Uvidíš, jak tě to pak chytne.