Rukavice-Box

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Rukavice-Box  Úvodní stránka -> Bojové sporty -> Rukavice-Box
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Deny7

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 12:54 pm    Předmět: Rukavice-Box Odpovědět s citátem

Zdravím, rozhodl jsem se že začnu chodit na box. Je mi 20 a jsem úplný začátečník. Můžete mi doporučit nějáké rukavice (ne pytlovky) do 700 max. 800kc velikost 10oz? Co jsem se díval tak nejkvalitnější jsou asi z pravé kůže je to tak? Bandáže elastické nebo bavlnu? Sorry ale vůbec se v tom nevyznám... Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mictian

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 1:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hele, já dělám mma, takže boxerské rukavice jsem si kupoval také jenom "lacinější" na trénování, a to Piran Sport - Cadet a jsou fajn, drží už 2 roky... jsou za litra, ale zase je to ta kůže.

edit: Ještě dodám, že ze syntetické kůže se prodávají třeba rukavice Fighter, které lákají cenou, stojí 500, ale ty ti vůbec nedoporučuji. Máme je v klubu pro lidi, co přicházejí nově a nemají vybavení a většina z nich už je nepoužitelná, protože se totálně oloupaly.
Mr. Muscle

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 1:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

primin kámo. sám dělám thaibox. a řeknu to jedno. zkus se zeptat svého trnera. on ti nějaké doporučí většinou má i slevu:-)
Luster

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 2:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mam kozeny Baily leopard za 800, sou to 14ky, ale myslim ze delaj i 10oz, jako samozrejme nejsou tak super jako rukavice za 2x-3x tolik, ale bohate mi stacej
Bombay

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 2:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já mám bandáž bavlnu, tři a půl metru, spokojenost.
Deny7

PříspěvekZaslal: po duben 30, 2012 3:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem