Talianskej log


Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Talianskej log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Talianskej log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cavallo


PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2011 9:38 pm    Předmět: Talianskej log Odpovědět s citátem

Ahoj, jsem David (20) a cvicim priblizne 3 roky, bohuzel se spatnymi navyky, ktery chci zmenit. Donedavna jsem zanedbaval pri cviceni prohrati, rozcvicky, teple obleceni, protahovani po treningu, nemel jsem paru o nadechu do bricha pro zpevneni trupu pri provadeni cviku, aktivaci dolnich fixatoru lopatek pri cviceni na kladce atd. atd., mel jsem velice nepravidelny rezim se spatnou stravou, spatne a nepravidelne jsem pouzival podpurne pripravky (nedodrzoval jsem "suplementacni pyramidu" - hned jsem se hnal do kreatinu), cvicil jsem pouze "okate" partie (nemel jsem tuseni o zkrizenych syndromech, o dusledcich nevyvazenych treningu, ktere na mne dolehly az po case),poradne jsem ani nevedel, co od cviceni chci ... zkratka jsem mel velice povrchni a NEkomplexni znalosti, ktery vedli k nicemi meho zdravi, misto aby ho utuzovaly. Denik si pisu z motivacnich a praktickych duvodu (jsem bordelar.. :D).

Hlavnim motorem pro zmenu v chapani posilovani je pro mne navstevovani trenerske skoly p. Hirky, kde si delam wellness trenera II. tridy (doufam, ze mne za to neukamenujete :-X, zkratka byli levnejsi :D)

Predsevzeti:
- Vyhnout se vsem vyse zminenym chybam
- Cvicit pravidelne 3x tydne
- Komplexni procviceni partii , s durazem na partie, ktery jsem vzdycky zanedbaval (v mim pripade mam na rehabilitacni urovni diagnostikovanej spodni brisni svaly, h. brisaky, sikmy brisaky, dolni fix. lopatek, mezilop. svaly, velke hyzdove, malej a stredni hyzdovej, napinac povazky stehenni, primy sval stehenni, taky by chtelo zamakat na bedernich vzprimovacich a ctyrhrannym bedernim... - v zasade vsechny oslabeny partie krome HSS + nejaky extra kousky)
- spravny jidelnicek (alespon 6 kvalitnich jidel denne, 2/3 tekutin vypit pred 13:00, pravidelnost rezimu (7:00 snidane, 10:00 S1, 13:00 obed, 16:00 S2, 19:00 veca, 22:00 veca2)

Mesicni cil: Nabrat 2 kila do konce roku (77,4 -> 79,4)

Informace z tanity :
- metabolicky vek: 12 let
- utrobni tuk: 13,9%
- BMI: 23,1
- kostni hmota: 3,5kg
- svalova hmota: 66,9kg (PR: 3,8kg, LR: 3,8kg, LN: 11,8kg, PN: 11,3kg, trup: 36,2kg)
- celkovy telesny tuk: 9% (PR: 13,5%, LR: 12,8%, LN: 7,8%, PN: 8,9%, Trup: 8,6%


Suplementace :
BCAA, formule 1 + vlaknina a bylinky + komplexni multivitamin od HL , s penezma je to bidny, takze budu muset kouzlit : (


Naposledy upravil cavallo dne st červen 13, 2012 9:20 pm, celkově upraveno 4 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2011 9:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten metabolický věk je nějakej oficiální údaj, nebo to je spíš nějaká alchymie ala HL atd...?
_________________
The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Seva98


PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2011 9:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Suplementace :
BCAA, formule 1 + vlaknina a bylinky + komplexni multivitamin od HL , s penezma je to bidny, takze budu muset kouzlit : (


Proc lidi co nemaji prachy cpou penize do suplementu? Vzdyt to je az ta uplne posledni vec, do ktere je treba dat prachy.
_________________
3x BW Deadlift (soon)
Moje CrossFit kalkulacka http://wodtimecalculator.com/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cavallo


PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2011 10:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Wojtkingson napsal:
Ten metabolický věk je nějakej oficiální údaj, nebo to je spíš nějaká alchymie ala HL atd...?


Je to udaj ze specialni vahy, Tanity.

Seva98 napsal:
citace:
Suplementace :
BCAA, formule 1 + vlaknina a bylinky + komplexni multivitamin od HL , s penezma je to bidny, takze budu muset kouzlit : (


Proc lidi co nemaji prachy cpou penize do suplementu? Vzdyt to je az ta uplne posledni vec, do ktere je treba dat prachy.


Protoze kdyz jsem si to kupoval, tak jsem mel penez jak slupek. Jinak souhlas :-).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cavallo


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2011 10:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak k treninku. Hodlam chodit 3x tydne (po st pa ABC). Je to takovej rehabilitacne-technicko-objemovej trenink :D, takze jsem sam zvedavej na vysledky...

po, 5.12.2011, od 18:00 do 20:00
Behani 10 minut (asi 1,5km)
Protazeni celyho tela, s durazem na oslabeny partie (hlavne mezilopatkovy, d. fixatory, ctyrhranny bederni a bederni vzpimovace)

Záda:
Kladka nadhmatem 5s 15x30kg, 12x40kg, 10x45kg, 8x45kg, 6x45kg pokus o co nejtechnictejsi provedeni se stahovanim lopatek a dejchanim do bricha .. cejtil jsem to uplne jinak nez driv
Pritahy JC v predklonu o lavici: 4s 14kg do maxu (18-10)
Reversivni peck-deck: 3s 15kg do maxu (13-8)

prestavky mezi serkama 1-2 minuty, mezi nima jsem se protahoval nebo klikoval

Biceps:
Tlaky s JC vsede 4s 12x10kg, 11x12kg, 10x12kg, 10x12kg bicak jsem se snazil drzet v neustaly kontrakci
zdvihy v lehu na d. kladce: 3s 12x27kg, 10x35kg, 9x35kg tohle jsem cvicil prvne (predtim vzdycky vestoje), hodne jsem cejtil predlokti a bicak minimalne..

Stehna:
Predkopavani 4s 15x35kg (spatne zvolena vaha) 12x35kg 12x35kg 8x40kg
Zakopavani: 4s 15x27kg, 10x30kg, 10x30kg, 7x35kg
Legpress zesiroka (doplnek na velkej prdelni) 3s 15x80kg 12x100kg 12x100kg

Na abdukci v lehu na boku (m. a s. hyzdovej) jsem se mezi vsema tema pumpickama cvicici mrtvaky a benche neodvazil :D

Jidelnicek:
10:00 - 5 vajicek, 3 platky 30% eidamu, 3 rohliky s trochou masla
(E/S/B/T 77/0,3/9/5,1 za syr + 468/1,8/36/33 za vajicka + 200/1/0/10 za maslo)
13:00 - Formule 1 HL + 250ml mleka, vitaminy, vlaknina (E/S/B/T 232/15,5/20,1/15,5)
14:00 - velky jabko (E/S/B/T 255/24/0/0)
17:00 - 250g kureci Kung pao s rejzi (pred treninkem) (E/S/B/T 996/126/36/36)
20:00 - 2 banany, 2 nekvalitni musli tycinky za 5Kc :D (po treninku) (E/S/B/T 180/46/0,6/0,6 banany + 290/25/11/0 tycinky )
22:30 - Formule 1 HL + vitaminy, vlaknina (S/B/T 120/11,7/12,1/3,5)

E: 2818 kCal (77*44=3388 NESPLNENO o -570 kCal)
S: 251g (77*8=616 NESPLNENO o -365g)
B: 124,8g (77*2=154 NESPLNENO o -30g)
T: 103,7 (77*1=77 NESPLNENO o +26,7g)


+ vypito pres 3l vody
+ jenom 2 cigara


Naposledy upravil cavallo dne po prosinec 05, 2011 11:09 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2011 11:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ten jídelníček je vtip? nebo proč po tréningu jíš nic+nic ?
nahoru
cavallo


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2011 11:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

guruhonza napsal:
ten jídelníček je vtip? nebo proč po tréningu jíš nic+nic ?


Doma nic nebylo .. a ja se tak tesil na tvaruzek :- (
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papaya


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2011 11:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, tak tvaroh by to vyřešil
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cavallo


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2011 11:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

papaya napsal:
Jo, tak tvaroh by to vyřešil


Tvoji radu si beru k srdci a priste tam bude libra kruty a kopec zeleniny


Naposledy upravil cavallo dne út prosinec 06, 2011 12:02 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní


PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2011 12:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ok, takže v tomhle topicu o rady nikdo nestojí... papayo, sem už radši psát nebudem =) pán chce nabrat tak, jak to má v jídeláku
nahoru
cavallo


PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2011 12:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

guruhonza napsal:
ok, takže v tomhle topicu o rady nikdo nestojí... papayo, sem už radši psát nebudem =) pán chce nabrat tak, jak to má v jídeláku


nic takovyho jsem nenapsal. Jenom nechapu, proc se tu vysmivate jidelnicku misto toho, abyste napsali nejakej navrh na zmenu v ramci moznosti... si pak pripadam, jako ze si tu na mne neco dokazujete. jestli tomu tak neni, tak se omlouvam...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papaya


PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2011 12:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikdo si tu nic nedokazovat nemusí, ale dávat po tréninku, kdy je to tělo nejvíc hladový, zničený a potřebuje prostě pořádnou dávku živin, 1 banán, müsli tyčinku a jako třešničku na dortu nějakou sra*ku od HL, to je prostě úplná blbost!

Tak hodinku po tréninku, kdy už máš ten tvůj banán snězený, si dej pořádnej kus masa, pytel rýže, zeleninu atd. Äle tohle jsou tak základní věci, že to ti tu přece nemusí nikdo psát, abys věděl, že je to prostě špatně!

Doufám, že ti tento můj příspěvek přišel více k věci a neboj, opravdu si tady na tobě nikdo svoje ego nezvyšuje.. Přeji hodně síly.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cavallo


PříspěvekZaslal: st prosinec 07, 2011 12:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ut, 6.12.2011

Volno

Jídelníček:
7:30 - 2 pudinky, 1 houska s uzenym syrem a prosciuttem, formule1 HL
(E/S/B/T pudinky 372/72/6/30,4, syr + prosciuto + maslo 160/0/14,1/11,3 + F1 120/11,7/12,1/3,5)
11:00 - 3 banány, 2 housky s uzenym syrem a prosciutem (E/S/B/T banany 270/69/0,9/0,9 + 320/0/28,2/22,6 housky)
14:00 - WPC whey core 100 (E/S/B/T 150/3/30/2)
18:30 - 5 vajicek + syr + orisky + sunka, dve topinky (E/S/B/T 468/1,8/36/33 vajicka, 77/0,3/9/5,1 syr, 100/0/5/0,2 sunka + 60/1,4/2,5/5)
22:00 - 250g spaghetti se sugem a parmazanem (E/S/B/T 900/180/34/5 testoviny, 27/4/1,1/0,2 za sugo - pochybnej zdroj.., na pocitani en. hodnot hrstky parmazanu jsem linej i ja :D)
00:00 - znova spaghetti, mensi porce (600/120/22/3 testoviny, 20/3/1/0,2 sugo)

E 3584 kCal 77*44=3388 SPLNENO )
S 466g (77*8=616 NESPLNENO o 150g)
B 199,4g (66*2=132 - pry se ma pocitat vzhledem k vaze svalu .. no, celkem logicka vec :) SPLNENO se zbytecne velkou rezervou)
T 117g (77*1=77 NESPLNENO +40g)


Divne rozhazenej den, i presto se mi zadarilo lip nez vcera. Chce to asi celkove min bilkovin, s tim ze je soustredit hlavne na vecer.. Sacharidy do sebe naopak hazet rano a pres den (zvetsit mnozstvi ovoce a zeleniny, vetsi porce priloh), omezit tuky (nezrat furt ty housky a pulku jidel na masle) a bude to snad fajn :)

3l vody - OK
3 ciga (denicek jak na odvykacce co? :D)

Jenom takova jedna otazka: Je dobry se ladovat pred spanim testovinama pro dohnani celodenniho sacharidovyho deficitu, nebo je lepsi to radsi nechat byt?


Naposledy upravil cavallo dne čt prosinec 08, 2011 12:25 am, celkově upraveno 2 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cavallo


PříspěvekZaslal: čt prosinec 08, 2011 12:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

st, 7.12.2011, od 13:30 do 15:30

Behani 10 minut (asi 1,5km)
Protazeni celyho tela 15min

Ramena:
Upazovani s JC s oprenim o rameno 3s 2,5kg do maxu (cca 15 12 10)
Rozpazky v sede 2s do maxu 1kg cinky
Tlaky s JC v sede oprenej 4s 15x8kg (divne mne tlacilo pod L. lopatkou), 12x10kg, 10x10kg, 6x12kg (moc)
Upazovani s dolni kladkou v predklonu 3s 10x12kg, 10x9kg, 8x9kg
Upazovani s JC v predklonu s oprenou hlavou 2x 1,25kg do maxu

Kozy:
Peck-deck 3s 15x27kg, 15x30kg, 12x35kg z toho sem mel fakt dobrej pocit, lopatky jsem tlacil dolu, dychal jsem do bricha a vsechno jsem to cejtil tam, kde jsem mel
Rovny tlaky 6s 15x12kg, 12x14kg, 10x16kg, 10x18kg, 8x20kg - od tech 16ek sla technika do kopru a hodne jsem si pomahal synergistama
Zkousel sem tlaky na sikmy /, ale vsechno jsem to cejtil na zadech, tak jsem to sel radsi dopumpovat na
Protismerky: 3s 12kg 12kg 9kg

Triceps:
Stahovani rovny kladky 4s 15x24kg, 12x27kg, 10x27kg, 27-22-17 po osmi
EZ vleze 3s 10x10kg, 8x15kg, 6x15kg


tricaky sem odflak, bylo to moc dlouhy a ramena bolely jak prase

Jidelnicek:
11:00 - 250g Panettone, 4 mandarinky, formule1 HL
(E/S/B/T 818/100/20/27 panettone, 140/24/2/0,8 mandarinky, 120/11,7/12,1/3,5 formule)
15:30 - 3 banany (E/S/B/T 270/69/0,9/0,9)
16:45 - kung pao s dvojitou porci ryze + jarni zavitek + cola (zavitek 200/30/6/6, cola 42/10/0/0 (?), kung pao 996/126/36/36 + ryze 347/73/8/2,2)
21:30 - Ptacek na houbach s peti (E/S/B/T 405/70/25/23 ptacek a omacka, 100g knedliku 260/49/7,2/2,7)
00:00 - 250g tvaroh ( 330/8/46,5/11,8, jogurt s kapsou 160/27,5/5/4,5)

E: 4108 kCal (77*44=3388 SPLNENO o +720 kCal)
S: 601g (77*8=616 +/- SPLNENO )
B: 168,8g (66*2=132 SPLNENO )
T: 118,7 (77*1=77 NESPLNENO o +41,7g)




+ voda ok
+ cigara 4
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Darion


PříspěvekZaslal: čt prosinec 08, 2011 12:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechci se tě teda dotknout, ale můžu se zeptat, z jakyho wellness magazínu jsi tenhle trénink vykouzlil?:D

Kde máš BP, DL, SQ, shyby, kliky na bradlech, ...?
Zakopávání, předkopávání a legpress bez zátěže je zahálka, ne trénink nohou:)
Vyser se na peck deck, křižný kladky a takový blbosti, pocit z toho můžeš mít, jakej chceš, ale přínos je nula nula nic
_________________
"Sahni si na dickense, at poznas klasiku..." Jan Tomasik
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Talianskej log Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: