|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
ExltuS
|
Zaslal: út únor 09, 2016 8:10 pm Předmět: Co všechno obsahuje hydro? |
|
|
Dobrý den,
jsem začátečník a chtěl bych zrovna od začátku začít s kvalitní suplementací. Pročetl jsem ohledně toho již před nějakou dobou spoustu článků a na základě toho jsem si koupil vitamíny, creatin, protein a BCAA, ale dnes jsem narazil na to, že existuje nějaké Hydro o kterém jsem předtím neměl páru. Nicméně jsem si nastudoval co to vlastně je, ale jsem z toho poněkud zmatený. Chápu, že je to vysoce kvalitní rychle vstřebatelný protein a plánuji si ho zakoupit hned jak doberu protein, který jsem si zakoupil, ale nedaří se mi dohledat odpověď na tuto otázku: Podle složení co udávají výrobci, tak Hydro už obsahuje BCAA, takže kupovat si BCAA sólu už nemá význam a stačí pouze ty co jsou již obsaženy v Hydru? Nebo jsou nějak méně účinné a stejně se vyplatí kupovat BCAA i když člověk žere hydro?
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: st únor 10, 2016 7:39 pm Předmět: |
|
|
Jsem začátečník-nerozumím tomu, ale protein a BCAA kupuji...svět se v prdel obrací...pardon. To je prostě boj s větrnými mlýny.
Jako začátečník nepotřebuješ hydro ani BCAA. Pokud si ale už chceš koupit nějakej rychlej protein - volil bych klidně hydro a BCAA vypustil.
Záměrně se neptám na stravu, protože tu máš jistě vyřešenou ani na trénink nohou, protože ty máš jistě dobré z fotbalu.
|
|
| nahoru |
|
 |
Draper

|
Zaslal: st únor 10, 2016 8:42 pm Předmět: |
|
|
| Deadlift napsal: | Jsem začátečník-nerozumím tomu, ale protein a BCAA kupuji...svět se v prdel obrací...pardon. To je prostě boj s větrnými mlýny.
Jako začátečník nepotřebuješ hydro ani BCAA. Pokud si ale už chceš koupit nějakej rychlej protein - volil bych klidně hydro a BCAA vypustil.
Záměrně se neptám na stravu, protože tu máš jistě vyřešenou ani na trénink nohou, protože ty máš jistě dobré z fotbalu. |