Cvičení večer

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cvičení večer  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Cvičení večer
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
džo

PříspěvekZaslal: ne červen 14, 2015 9:30 pm    Předmět: Cvičení večer Odpovědět s citátem

Zdravím mám takový dotaz, prozatím se mi na to nepodařilo najít odpověď tak jsem si řekl že se zkusím zeptat tady.Jen pro úvod je mi 18 let jsem student a do toho chodím na brigády takže zde vzniká problém a to že pokaždé cvičím v jiný čas. Každopádně cvičím 3x split+ fullbody podle BT, ale když chodím cvičit až někdy večer klidně i kolem 21 hodiny tak nevím jak to řešit se stravou abych doplnil bílkoviny po tréninku takže prosím o nějaký návrh řešení .. (Suplementy zatím žádné nepoužívám)

předem děkuju
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anonymní

PříspěvekZaslal: ne červen 14, 2015 9:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

normálně se najez a jdi spát
Makuška

PříspěvekZaslal: po červen 15, 2015 7:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám podobný problém - takže nevadí, když docvičím v 21h, přijdu domů, najím se kolem 22h a jdu si hned lehnout??? Ve všech jídelníčcích výživových poradců čtu jíst 1,5h před spaním, jenže mě se nechce být vzhůru do půl dvanácté.
bolgi

PříspěvekZaslal: po červen 15, 2015 8:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

xakrurychle napsal:
normálně se najez a jdi spát

ShDW

PříspěvekZaslal: po červen 15, 2015 8:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych se teda nemohl nafutrovat masem a rýží a jít si lehnout... Ale pokud to někomu nedělá problém, tak proč ne .. Spíš bych se najedl méně a dohnal to velkou snídaní...
džo

PříspěvekZaslal: po červen 15, 2015 10:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja prave nevim me prijde blbe se hodne najist tesne pred spanim kdyz podle jidelaku se na vecer.ji uplne neco jineho.. a zas jist az rqno ? Kdyz telo musi prijmout po treningu ziviny
sk