| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
džo
|
Zaslal: ne červen 14, 2015 9:30 pm Předmět: Cvičení večer |
|
|
Zdravím mám takový dotaz, prozatím se mi na to nepodařilo najít odpověď tak jsem si řekl že se zkusím zeptat tady.Jen pro úvod je mi 18 let jsem student a do toho chodím na brigády takže zde vzniká problém a to že pokaždé cvičím v jiný čas. Každopádně cvičím 3x split+ fullbody podle BT, ale když chodím cvičit až někdy večer klidně i kolem 21 hodiny tak nevím jak to řešit se stravou abych doplnil bílkoviny po tréninku takže prosím o nějaký návrh řešení .. (Suplementy zatím žádné nepoužívám)
předem děkuju
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
Anonymní
|
Zaslal: ne červen 14, 2015 9:43 pm Předmět: |
|
|
normálně se najez a jdi spát
|
|
| nahoru |
|
 |
Makuška

|
|
| nahoru |
|
 |
bolgi
|
Zaslal: po červen 15, 2015 8:19 am Předmět: |
|
|
| xakrurychle napsal: | | normálně se najez a jdi spát |
|
|
| nahoru |
|
 |
ShDW
|
Zaslal: po červen 15, 2015 8:53 am Předmět: |
|
|
Já bych se teda nemohl nafutrovat masem a rýží a jít si lehnout... Ale pokud to někomu nedělá problém, tak proč ne .. Spíš bych se najedl méně a dohnal to velkou snídaní...
|
|
| nahoru |
|
 |
džo
|
Zaslal: po červen 15, 2015 10:20 am Předmět: |
|
|
Ja prave nevim me prijde blbe se hodne najist tesne pred spanim kdyz podle jidelaku se na vecer.ji uplne neco jineho.. a zas jist az rqno ? Kdyz telo musi prijmout po treningu ziviny
|
|
| nahoru |
|
 |
sk
|
Zaslal: po červen 15, 2015 10:26 am Předmět: |
|
|
podle jakeho jidelaku ?
Tak snad je neco jineho kdyz clovek prijde v 18 z treningu a jde spat ve 24, nez kdyz nekdo lezi cely vecer na gauci a nebo dalsi co prijde z treningu ve 21 a ve 22 jde spat....
ja teda klidne pred spanim sezeru pizzu, nez abych sel spat hladovy po treningu :D
|
|
| nahoru |
|
 |
Riku
|
|
| nahoru |
|
 |
džo
|
Zaslal: po červen 15, 2015 12:35 pm Předmět: |
|
|