Dělám dobře rozpažování na zemi, když necítím hrudník?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Dělám dobře rozpažování na zemi, když necítím hrudník?  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Dělám dobře rozpažování na zemi, když necítím hrudník?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MalejRambík


PříspěvekZaslal: út duben 07, 2020 6:49 pm    Předmět: Dělám dobře rozpažování na zemi, když necítím hrudník? Odpovědět s citátem

Chtěl bych podotknout, že jsem amatér. Mám jen krátký workout. Jedním z jeho cviků je rozpažování s jednoručkami. Jenže nemám lavici, takže cvik provádím na zemi. A vzhledem k tomu, že ho provádím na zemi, tak se nemohu dostat lokty pod osu mého těla a tak se nedostanu do deficitu. Takže zastavím pár centimetrů nad zemí a jedu zase nahoru. Řekl bych, že je to lepší, než-li položit lokty na zem a poté jet nahoru.
Nevím, jestli je to tímto způsobené, ale navíc mě bolí ruce, nikoliv hrudník.
Proto bych ocenil, kdybyste mi poradili, jak tento cvik zlepšit za domácích podmínek anebo byste mi doporučili lepší cvik na hrudník. Nebo ho snad dělám dobře? Samozřejmě taky dělám kliky, ale po tom moc svaly nenaberu.
Děkuji moc.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út duben 07, 2020 7:27 pm    Předmět: Re: Dělám dobře rozpažování na zemi, když necítím hrudník? Odpovědět s citátem

Zkus poslat video.

Třeba tudy...
https://tv.ronnie.cz/moje/nove-video

A nebo přes Uloz.to nebo cokoliv podobného.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
ygg


PříspěvekZaslal: út duben 07, 2020 7:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zrovna u rozpažek, pokud se nejedná o nějaké vyšší váhy, lze celkem úspěšně nahradit lavici míčem (gym-ball).

Nebo taky žehlícím prknem, jako v dobách dááávno minulých:-).
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru