|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
decarabas

|
Zaslal: so listopad 29, 2025 7:54 am Předmět: |
|
|
Superset
Predkopávanie:
2x20x35kg
+
Výpony s SSB:
2x10x120kg
Superset
Zakopávanie:
2x20x35kg
+
Výpony s SSB:
2x10x120kg
Platz drepy:
1x6x20kg
1x6x70kg
1x1x110kg
2x12x110kg
Deadlift:
1x3x70kg
1x3x110kg
1x1x150kg no belt, trhačky
3x8x150kg
Superset
Príťahy JČ s oporou:
4x10x42kg
+
Kliky na bradlách:
4x15xCarabas
Upažovanie JČ:
3x12x12kg
Hodnotenie tréningu: Pekný tréning. Šiel som malinko neskôr - Štúr tým pádom už neprišiel, lebo býva mimo mesta a nechcelo sa mu jazdiť potme a po namrznutej ceste, čo chápem, aj keď to reálne nemá ďaleko. Býva v nejakej dedinke, ktorá sa o pár rokov stane súčasťou Košíc ako nejaké sídlisko.
Na drepy som si dal opasok - viem, že váha na to ešte nie je a je to strašne nefunkčné a slabý core a zomriem, ale šiel som potom ešte deadlifty bez opasku a nechcel som sa zbytočne unaviť, aby som podržal poctivú techniku. Na drepy som pridal 10 kilo oproti minulému týždňu. Celkom pekná pumpa, koleno držalo, tak prihodím aj nabudúce. Pomaličky sa škrabkám hore s váhami, nech tu nie som za úplného losera a kuřbuřta
Deadlift dobre. Nehrotím, nejdem silovku. Váhu som nechal rovnakú, ale pridal som 2 opakovania v každej sérke.
Bez opasku stále v pohode, aj keď ku koncu som cítil, že je to už veľa opáčiek  Nie som na to zvyknutý, ale to sa poddá. Technika je fajn, cítil som pekne hamsy aj prdel, čo sa mi stáva vždy, keď idem vyššie opakovania. Až časom dám opasok, budú z toho nejaké decentné čísla.
Chrbát som dorazil príťahmi. Tam som nechal tú istú váhu, čo bola minulý týždeň. Lenže minulý týždeň sme sa striedali traja a včera som sa striedal sám, takže pauzy prakticky neexistovali a zmordoval som si chrbát k mojej spokojnosti.