Dolní záda zranění



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Dolní záda zranění  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Dolní záda zranění
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Cloxius


PříspěvekZaslal: st listopad 30, 2016 4:30 pm    Předmět: Dolní záda zranění Odpovědět s citátem

Zdravím... Cvičím něco kolem jednoho roku a zatím jsem nezažil žádná zranění, až do teď.

Přibližně před týdnem a půl jsem cvičil záda, nebudu se nějak vymlouvat, ale jsem si vědom, že při přitáhách tyče v předklonu jsem jel více než na co jsem měl a technika byla špatná.... Ten den jsem mě ještě nic nebolelo, ale následující den mě začali bolet dolní záda, konkrétně pravá strana.... Nebolelo to nějak hodně, jen jsem to cítil, tak jsem cvičil dál... V klidu jsem odjel celý týden všechny partie aniž by mě něco omezovalo.... Ale dnes, po týdnu a půl jsem jel nohy... Záda jsem ještě trochu cítil, ale nebylo to něco co by mě nějakým způsobem omezovalo v tréninku.... První cvik jsem jel Hacken dřep.. Odjel jsem jednu lehkou serii, poté jednu těžší a poté opět tu těžší co jsem jel předtím, ale při třetím opakování mě bolestivě píchlo v zádech, že jsem musel přestat.... Zkoušel jsem poté i zakopávání, předkopávání, také nějaké cviky na lýtka, ale nešlo dělat nic... U všeho mě záda nehorázným způsobem boleli.... Takže hned po prvním cviku jsem musel odejít... Moje otázka jednoduše zní: Nevíte prosímvás někdo co by to mohlo být? Jestli mám jít k doktorovi nebo raději ještě počkat přece jen se mi to stalo dnes....

Děkuju předem za každou odpověď....
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dave1913


PříspěvekZaslal: st listopad 30, 2016 7:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Určitě jdi k doktorovi, takto ti nejsme schopni poradit.
_________________
vfab
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rajko


PříspěvekZaslal: čt prosinec 01, 2016 12:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem