|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Culda13
|
Zaslal: út prosinec 21, 2010 2:24 pm Předmět: |
|
|
| tysonek napsal: | proč ne , ale ve dvaceti jsou nad pasem , a ve třiceti ?.... |
proto musím pořád koukat po dvacetiletejch
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
tysonek
Anonymní
|
Zaslal: út prosinec 21, 2010 2:25 pm Předmět: |
|
|
| Culda13 napsal: | | tysonek napsal: | proč ne , ale ve dvaceti jsou nad pasem , a ve třiceti ?.... |
proto musím pořád koukat po dvacetiletejch |
...a to je originální
|
|
| nahoru |
|
 |
dunnoWayne
(ban)

|
Zaslal: út prosinec 21, 2010 2:26 pm Předmět: |
|
|
Je srandovní číst lidi jak na sobě chtějí mít všechno velké ale na partnerce radši malé  ale rozumím, po x letech honění a vymetání gay večírku je lepší mít nadvládu nad ženským tělem. Radši ať má malej zadek abych nemusel brát kámoše na noc...zní to hrozně  ale chlapská ješitnost tady mlátí dveřma jako prase
Já jsem pro fotografie radši těch vyvinutějších
|
|
| nahoru |
|
 |
Culda13
|
Zaslal: út prosinec 21, 2010 2:27 pm Předmět: |
|
|
| tysonek napsal: | | Culda13 napsal: | | tysonek napsal: | proč ne , ale ve dvaceti jsou nad pasem , a ve třiceti ?.... |
...a to je originální |
jinak se to nedá ,ale ono někdy není na škodu vidět takové šestky , když je slečna na zádech nebo na čtyřech
|
|
| nahoru |
|
 |
tysonek
Anonymní
|
Zaslal: út prosinec 21, 2010 2:30 pm Předmět: |
|
|
| Culda13 napsal: | | tysonek napsal: | | Culda13 napsal: | | tysonek napsal: | proč ne , ale ve dvaceti jsou nad pasem , a ve třiceti ?.... |
...a to je originální |
jinak se to nedá ,ale ono někdy není na škodu vidět takové šestky , když je slečna na zádech nebo na čtyřech |
na tohle mě napadá jediné slovo a to je "morbidní " teda já se svým upraveným hrudníkem rozhodně netrpím nedostatkem objemu , ale tohle musí budit už hrůzu a děs , pokud dotyčnej nezdrhne , jen co se to vykotoulí z podprdy a dopadne to ke kolenům
|
|
| nahoru |
|
 |
NBD
|
|
| nahoru |
|
 |
Culda13
|