Nesrovnalosti s bazálem


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nesrovnalosti s bazálem  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Nesrovnalosti s bazálem
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
matty


PříspěvekZaslal: pá březen 03, 2017 1:40 pm    Předmět: Nesrovnalosti s bazálem Odpovědět s citátem

Ahoj, prosím o radu. Můj primární cíl je shodit tuk a stávající svaly vykreslit a zpevnit.
Dříve jsem trošku amatérsky vzpíral takže nějaká síla a svaly tam je.Jsem bohužel celoživotní dietář vyzkoušel jsem vše od hladovek po pytlíky, keto, paleo, vlny, ckd ..atd. Můj metabolismus je díky tomu úplně zdevastovaný a myslím si, že i pomalý. Je mi 45 let, momentálně vážím 117,5 kg při výšce 186 cm. Cvičit opravdu inzenzivně 5 x týdně 1 hodinu a pravidelně jsem začal v lednu 2017 a od začátku váha - 5kg. / jinak cvičím více či méně již 25 let /. Stále nevím jak jíst zda pod bazál, na bazál, či k němu. Různé tabulky a Inbody mě vypočítaly bazál na 2300 kcal. Makra mi ukázaly cca 270 bílk, 200 sachru, a 90 tuk. Zde ukázka mého jídelníčku. www.kaloricketabulky.cz/jidelnicek/7ed650e0eb18e5d34190bc59b45b5a74
Dost často se mi stává, že jím pod bazál a navíc v tréninkové dny což jsou PO až Pá mám výdej dle tepáku a tabulek cca 500 - 900 kcal, takže po sečtení a odečtení hodnot jsem na celodenním příjmu 1200 - 1700 kca a nevím zda je to špatně či dobře ???
Poradíte mi prosím zdá se mi, že to nejde dost rychle. Sice vypadám lépe, svaly nahrazují tuk, ale mám pocit že by to mohlo jít lépe. Někde bude chyba a nevím kde ? Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: so březen 04, 2017 8:59 pm    Předmět: Re: Nesrovnalosti s bazálem Odpovědět s citátem

matty napsal:
Makra mi ukázaly cca 270 bílk, 200 sachru, a 90 tuk.

Kdo, kde, ti to ukázal?
Takhle to má z 95% stejně Filip Grznár.
Za mě je to ok, ale pro naturála zbytečně moc bílkovin.