Trénink- lehké nabrání svalů a rýsování

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Trénink- lehké nabrání svalů a rýsování  Úvodní stránka -> Trénink -> Trénink- lehké nabrání svalů a rýsování
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Papricka28

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2013 2:04 pm    Předmět: Trénink- lehké nabrání svalů a rýsování Odpovědět s citátem

Dobrý den :) do posilovny chodím 2 měsíce, ale pořád jsem uplný amatér...celou dobu jsem cvičila plán pro začátečníky z f-sportu (3 krát týdně, možná to byla chyba v něm i ve mě, protože po měsíci jsem zhubla tuky, ale i svaly...teď je čas na změnu, vytvořila jsem si svůj na základě toho (mála) co jsem se stihla naučit...chtěla bych poradit, jestli to dělám spávně abych zase 2 měsíce nedřela zbytečně...zaměřila jsem se na větší svalové skupiny (zadek, nohy), protože chci stimulovat nárůst svalové hmoty, ale zároveň i shodit zbylé tuky

Zároven se možná naivně snažím o six-pack, proto chci vyrýsovat aby šel případně vidět...cvičím na konci každého posilovacího tréninku zhruba 10 minut...

Fotky pošlu jedině na mail, nejdou mi vkládat odkazy

Základní informace : Váha 60 kg, výška 168 cm

Posilovací trénink - 3 krát týdně (hodina) + většinou power plate (dynamický i statický) 15-20 minu
Aerobní trénink - většinou 2 krát týdně (někdy nestíhám :/) - intervalový trénink na běžícím páse 45 min + 10 minut chůze na nejvyšší sklon na konec. Střídám 6 km/h s 13 km/h po celou dobu sklon 2 (tep až 180)
Volejbal - 2 hodiny týdně, ale docela se nadřu :D

POSILOVACÍ TRÉNINK

Sobota - nohy + zadek
• dřepy s činkou na zádech 3*15 (15 kg)
• legpress 3*15 (45 kg)
• výpady s jednoručkami 2*2*15 (3 kg)
• zanožování 2*2*15 (14 kg)
• výpony 2*50
• výstupy na lavičku s jednoručkami 2*2*20 (2,5 kg a 5 kg)
+ břicho

Pondělí - nohy + ramena
• dřepy s kettlebalem 3*15 (5 kg)
• dřepy s jednoručkami 3*15 (5 kg)
• překopávání 3*15 (20,27 kg)
• zakopávání 3*15 (18 kg)