"MIX"ER pre zabavu (III.)

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 249, 250, 251 ... 267, 268, 269  Další

odeslat nové téma  Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí - "MIX"ER pre zabavu (III.)  Úvodní stránka -> Sex a vše okolo -> "MIX"ER pre zabavu (III.)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mablung

PříspěvekZaslal: pá leden 25, 2013 8:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tyboo napsal:

ja to nebral jako urazku. jsem student technickeho oboru a tam proste chapu cim se budu zivit a co budu delat. s vystudovanymi treba mezinarodnimi vztahy proste nevim co dotycny muze delat. proste humanitni vedy nechapu :D

Většina prací je obecných. Musíš k nim mít určité dispozice, jako jsou určitý stupeň inteligence, ochotu se učit, znalost jazyků, norem, soft skills, ..., ale zbytek tě firma může naučit relativně rychle. Když si zkusíš projet nabízené práce třeba na jobs.cz, zjistíš že většina z nich potřebuje znalosti a praxi, ale už ne konkrétní vzdělání.

Hodně lidí nepracuje v oboru který vystudovali. Odvážím si tvrdit, že většina lidí si na vejšce hlavně prodlužuje mládí ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CZEBLADE

PříspěvekZaslal: so leden 26, 2013 2:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tak to je snad parodie na parodii
Jirka Kalous

PříspěvekZaslal: so leden 26, 2013 3:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mablung napsal:
tyboo napsal:

ja to nebral jako urazku. jsem student technickeho oboru a tam proste chapu cim se budu zivit a co budu delat. s vystudovanymi treba mezinarodnimi vztahy proste nevim co dotycny muze delat. proste humanitni vedy nechapu :D