Zmrzlina

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Zmrzlina  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Zmrzlina
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
blikk

PříspěvekZaslal: pá březen 08, 2013 3:00 pm    Předmět: Zmrzlina Odpovědět s citátem

Ahoj,
jsem bohužel docela ujetý na zmrzlině a proto bych se rád zeptal, která je nejlepší alternativou po stránce výživové. Vím že to nebude nic moc u žádné, ale pořád určitě jsou lepší a horší.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Moocha

PříspěvekZaslal: pá březen 08, 2013 3:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jachym

PříspěvekZaslal: pá březen 08, 2013 3:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,
nejsem odborník, ale mám taky rád zmrzliny a tak si dovolím zkusit poradit, ale rád bych pokud by někdo zkušenější taky napsal svůj názor.

Takže... asi nejhorší jsou levnější alternativy zmrzlin typu magnum apod. Ty totiž na rozdíl od těch jsou navíc ne v čokoládě, ale v lahodné "kakaové/tukové polevě", plné ztužených tuků, navíc kalorická bomba plná tuků a sachrů.
Trochu "lepší" jsou pak ty normální varianty, tzn. magnum klasický apod. a do téhle skupiny bych zařadil i klasický zmrzliny jako Carte dOr apod.
Líp určitě vychází vodové zmrzliny, případně sorbety. Tam sice jsou to víceméně 100% sacharidy, ale je to vesměs jen voda, takže to zas tak nevadí, bohužel ani chuť neni nic moc....
Takže, když jsem se na to jednou zaměřil, nejlíp vychází asi například klasický Míša, který kupodivu obsahuje tuším víc jak 50% tvarohu, chuťově taky ok. Prodává se dnes i ve vaničce v různých příchutích.