Ahoj,
nejsem odborník, ale mám taky rád zmrzliny a tak si dovolím zkusit poradit, ale rád bych pokud by někdo zkušenější taky napsal svůj názor.
Takže... asi nejhorší jsou levnější alternativy zmrzlin typu magnum apod. Ty totiž na rozdíl od těch jsou navíc ne v čokoládě, ale v lahodné "kakaové/tukové polevě", plné ztužených tuků, navíc kalorická bomba plná tuků a sachrů.
Trochu "lepší" jsou pak ty normální varianty, tzn. magnum klasický apod. a do téhle skupiny bych zařadil i klasický zmrzliny jako Carte dOr apod.
Líp určitě vychází vodové zmrzliny, případně sorbety. Tam sice jsou to víceméně 100%
sacharidy, ale je to vesměs jen voda, takže to zas tak nevadí, bohužel ani chuť neni nic moc....
Takže, když jsem se na to jednou zaměřil, nejlíp vychází asi například klasický Míša, který kupodivu obsahuje tuším víc jak 50% tvarohu, chuťově taky ok. Prodává se dnes i ve vaničce v různých příchutích.
Poslední a asi nejlepší volbou je výroba zmrzliny vlastní a to nejlíp třeba z
proteináku. Tady to spíš naráží na čas a hlavně na techniku. Ingredience jsou velmi snadné, ale aby se dosáhlo konzistence zmrzliny je trochu problém pokud nemáš zmrzlinovač.... já ho nemám a je to spíš takový pokus/omyl, většinou to bývá spíš tvrdá hmota, která se pak stejně musí rozmrznout, ono se tam totiž tvoří krystalky pokud se to pravidelně nemíchá když to mrzne apod.
Můžeš si pak ale např. udělat rozmixovaný banán +
proteinák + třeba trochu sladidla a je to moc dobrý pokud to umíš udělat. Ale i tady platí, že nejlepší zmrzlina, rozuměno nejchutnější, se bohužel dělá ze smetany a něčeho co to osladí a tak to dietní nebo ideální nebude nikdy.
Takže asi tak... zkus toho Míšu, případně dobře kupodivu vychází i Twister. Takový ty vaničky typu Carte dOr výjimečně a těm typu Magnum nebo nedejbože náhražkám bych se vyhnul pokud možno uplně.
P.S.