Váš názor

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Váš názor  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Váš názor
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Veronikazprahy

PříspěvekZaslal: so duben 20, 2013 4:45 pm    Předmět: Váš názor Odpovědět s citátem

Dobrý den,zajímá mě váš názor na reálné šance při cvičení jen podle cviků okoukaných z internetu.
Nejsem si jistá zda jde o Body Fitness či fitness v tomto směru jsem naprostý amatér.Bohužel si nemůžu dovolit několikrát týdně platit trenéra který by mi s dosažením cíle pomohl,proto by mě zajímal váš názor,zda je možné docílit dobrého výsledku jen ze cviků které okoukám,případně jestli by mělo smysl platit si trenéra alespoň jednou týdně,a zbytek týdne cvičit cviky které se naučím pod jeho dohledem.Taky jestli je lepší nejdříve zhubnout třeba na 60kg a pak teprv začít s posilováním.Pro doplnění informací: je mi 29 let 164cm 77kg.Předem děkuji za všechny vaše názory ,odpovědi a rady.Mám sen a cíl....,ale nemám plán. Díky Veronika.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung

PříspěvekZaslal: so duben 20, 2013 6:06 pm    Předmět: Re: Váš názor Odpovědět s citátem

Veronikazprahy napsal:
Dobrý den,zajímá mě váš názor na reálné šance při cvičení jen podle cviků okoukaných z internetu.
Nejsem si jistá zda jde o Body Fitness či fitness v tomto směru jsem naprostý amatér.Bohužel si nemůžu dovolit několikrát týdně platit trenéra který by mi s dosažením cíle pomohl,proto by mě zajímal váš názor,zda je možné docílit dobrého výsledku jen ze cviků které okoukám,případně jestli by mělo smysl platit si trenéra alespoň jednou týdně,a zbytek týdne cvičit cviky které se naučím pod jeho dohledem.Taky jestli je lepší nejdříve zhubnout třeba na 60kg a pak teprv začít s posilováním.Pro doplnění informací: je mi 29 let 164cm 77kg.Předem děkuji za všechny vaše názory ,odpovědi a rady.Mám sen a cíl....,ale nemám plán. Díky Veronika.