|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
temmy
|
Zaslal: so duben 20, 2013 9:46 pm Předmět: trenink - zacatecnik - doma |
|
|
Čau Hoši chtěl bych Vás poprosit o radu . Je mi 21 let , váha 68kg, muj cíl je přibrat do objemu. Jsem dá se říci začátečník, začínám cvičit doma . Zatím jedu doma 3x týdně full body s vybavením co mám doma : jednoručky, velká činka, lavice asi už 2 týdny ... na kazdou partii je 3 -4 serie po 5 - 18 opakovani za trenink.. jak kdy .. toť má otázka.. zdali je lepší na domácí podmínky jet tento fullbody 3x týdně.. nebo hodit split trénink a trénovat např . jeden den ramena prsa biceps , a dalsi den zada triceps nohy a zvýšit počet sérií. Jinak mám sestavený jídelníček , který mi kamarád pomohl sestavit. Na dotaz klidně napíšu. Je možno dosahnout dobrých výsledků v takovýchto domácích podmínkách? samozřejmě fitko by bylo lepší ale mám nějaké překážky jako dojíždění do práce, bydlení na vesnici, dojíždění do fitka atd.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Mravenec1

|
Zaslal: ne duben 21, 2013 6:57 am Předmět: Re: trenink - zacatecnik - doma |
|
|
Jsi začátečník jak píšeš...split ti nedoporučuju.. fullbody je pro tebe správná volba. Nevím jestli máš možnost cvičit základní cviky..ale jestli ne, tak začni chodit do fitka.Nenapsal si svou výšku, ale jestli jsi vysoký tak ta váha je určitě moc malá. Měl by sis dát dokupy hlavně jídelníček...bez něj svůj cíl neuskutečníš.
Ja bych našel nějákej způsob jak se tam dostat tak 3x týdně alespoň. Když něco chceš tak něco pro to musíš udělat... :) někdo kuli práci chodí po večerech, brzo ráno..apod. Teď najít fitko, kde by ti vyhovovala otevíračka..
|
|
| nahoru |
|
 |
Actory
|
Zaslal: ne duben 21, 2013 7:59 am Předmět: |
|
|