trenérský kurz

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - trenérský kurz  Úvodní stránka -> Ostatní -> trenérský kurz
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
OK

PříspěvekZaslal: so duben 27, 2013 9:47 am    Předmět: trenérský kurz Odpovědět s citátem

Ahoj, uvažuji o tom, že bych si udělal trenérský kurz. Chtěl jsem se proto zeptat, kterou školu by jste mi doporučili. Nejlépe někde v Ostravě, ale klidně i v Praze.

Také bych se chtěl zeptat, jestli je nutné absolvovat i hodiny z anatomie a první pomoci, když jsem student fyzioterapie a přijde mi zbytečné, chodit na něco co již umím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arnold Strong

PříspěvekZaslal: so duben 27, 2013 11:27 am    Předmět: Re: trenérský kurz Odpovědět s citátem

OK napsal:
Ahoj, uvažuji o tom, že bych si udělal trenérský kurz. Chtěl jsem se proto zeptat, kterou školu by jste mi doporučili. Nejlépe někde v Ostravě, ale klidně i v Praze.

Také bych se chtěl zeptat, jestli je nutné absolvovat i hodiny z anatomie a první pomoci, když jsem student fyzioterapie a přijde mi zbytečné, chodit na něco co již umím.

no když jsi student fyzioterapie tak je ti nějakej trenérskej kurz celkem k ničemu
kid

PříspěvekZaslal: ne květen 05, 2013 11:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

A na to jsi přišel jak?

99 % procent fyzioterapeutů ví o posilování úplný prd, takže přidat si trenérský kurz není špatný nápad.

Nejlepší propojení obou oborů asi reprezentuje Tlapák a jeho škola Tonus. Zjisti si, jestli ještě pořád školí.
OK

PříspěvekZaslal: ne květen 05, 2013 12:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za radu, Tonus institut, jsem si našel a vypadá to na slušnou školu, pana Tlapáka jsem kontaktoval s nějakými dotazy, tak ještě uvidím.

Kdyby někdo další měl jakékoliv zkušenosti s dalšími školami a něco mi o nich napsal budu jen rád, čím více informací tím lépe.
Ronnie
Administrátor