|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
natalove
|
Zaslal: ne červen 09, 2013 9:19 pm Předmět: Práce - fitness trenér. |
|
|
Ahoj, mám takový komplikovaný dotaz a nevím, kam se s ním obrátit, tak to zkusím tady.
Studuji vysokou školu (prezenčně) ale při tom mám hromadu volného času, cca 20-30 hodin týdně. Baví mě fitness a chtěl bych si pochopitelně vydělávat tím, co mě baví. Chtěl bych si tedy udělat trenérský kurz (Ronnie) a poskytovat trenérské služby nějakému velkému fitku v Praze (BBC, Holmes Place, Pure...) bohužel, v Praze, kde studuji zatím neznám moc sportovně založených lidí, a shánět si pro mě klienty by tedy bylo téměř nemožný.
Je reálné, aby mě vzalo nějaké fitko pod svá křídla jako studenta s volným časem 20-30 hodin týdně, a přímo fitko mi dohazovalo klienty, a pracoval bych tedy na nějakou smlouvu s určitým počtem hodin, které by zajištovalo fitko?
Děkuji mockrát za vaše rady, odpovědi a informace. Za každej příspěvěk budu moc vděčný.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Lada78
Anonymní
|
Zaslal: po červen 10, 2013 8:22 am Předmět: |
|
|
To, ze mas neco rad, jeste neni predpoklad k tomu, abys to dokazal provozovat na nejake smysluplne urovni. Trenersky kurs je take vicemene k prdu, je potreba znat spousty dalsich veci a to predevsim fyziologii, dale pak dietologii apod. Pokud nestudujes neco takoveho a nebo nemas certifikaci, tak radim skladat bedny v Tesku. Zacvicis si, vydelas nejakou kacku a nikomu dalsimu tim neublizis...
|
|
| nahoru |
|
 |
Bara

|
Zaslal: po červen 10, 2013 8:33 am Předmět: Re: Práce - fitness trenér. |
|
|
| natalove napsal: | Ahoj, mám takový komplikovaný dotaz a nevím, kam se s ním obrátit, tak to zkusím tady.