Posílení šlachy

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Posílení šlachy  Úvodní stránka -> Trénink -> Posílení šlachy
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sabli

PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2013 11:58 am    Předmět: Posílení šlachy Odpovědět s citátem

Zdravím,
mám takový dotaz. V nedávné době si můj kamarád narthl biceps, ten už mu sice srostl (ikdyž je deformovaný), ale má problémy se šlachou v lokti. Nyní šlacha přebírá více práce od bicepsu než dříve a bolí ho. Nevíte nějaký cviky na posílení šlachy. Vím, že posílení šlachy bude trvat hodně dlouho, ale budu rád za nějaký rady.

Děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eraZ

PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2013 3:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nie som síce žiadny odborník tak ma hneď neukameňujte no podľa mňa by mohlo pomôcť poriadne rozohriatie pred cvičením ( ak samozrejme to rozohriatie doteraz nerobil ), na škodu by podľa mňa nemusel byť ani poriadny strečing aspoň dvakrát do dňa, každý deň a potom by som ubral na váhach na všetkých cvikoch pri, ktorých tento problém cíti a cvičil ich s ľahkými váhami, dobrou technikou a navyšoval váhy postupom času na tie predošlé... :) takto by si tá šľacha aj ten biceps mohli postupne zvyknúť na opätovnú záťaž aj po zranení a mohlo by to byť lepšie takto by som asi postupoval ja keby som mal podobný problém
Moocha

PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2013 3:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

eraZ napsal: