|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Dreatler
|
Zaslal: čt leden 23, 2014 11:46 am Předmět: Posilování + strava, úplný začátečník |
|
|
Zdravím, mám 170 cm a 65 kg, rád bych se začal věnovat posilování a vypracoval si tělo, ale jsem úplný začátečník a potřeboval bych od Vás poradit, jak začít? Mám jít prostě do posilky a tam si vyhledat trenéra, aby mě pomohl? A kolik by to tak mohlo stát? A kolik bych tak celkově dal za posilovnu a stravu na měsíc? A co by jste mi doporučovali, čemu se věnovat nejdřív? + Pokud jste někdo z Brna, tak jakou posilovnu by jste doporučili? Děkuji.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
fotter

|
Zaslal: čt leden 23, 2014 12:39 pm Předmět: Re: Posilování + strava, úplný začátečník |
|
|
| Dreatler napsal: | | Mám jít prostě do posilky a tam si vyhledat trenéra, aby mě pomohl |
Ano,hladat rady ohladom treningu (zvlast ked si zaciatocnik) na diskusnych forach je nezmysel
|
|
| nahoru |
|
 |
Dreatler
|
Zaslal: čt leden 23, 2014 1:18 pm Předmět: |
|
|
Já myslel, jestli by jste mi třeba neřekli kolik tak může stát ten trenér + ta strava atd. abych na to měl vubec peníze, jsem student :D
|
|
| nahoru |
|
 |
Pitkin

|
Zaslal: čt leden 23, 2014 1:58 pm Předmět: |
|
|
| Dreatler napsal: | | Já myslel, jestli by jste mi třeba neřekli kolik tak může stát ten trenér + ta strava atd. abych na to měl vubec peníze, jsem student :D |
Lekce s trenérem průměrně vychází kolem 500-600 za hodinu ,ale rozhodně se to vyplatí investovat .
Co se týče stravy tak se v pohodě vejdeš do 100 kč/den ,v tvém případě i méně jelikož si lehká váha.
Pokud ti můžu doporučit cvičení tak http://www.kb5.cz/brno/
Naučej tě tam správně cvičit a vyjde to levněji než si platit trenéra samostatně.
Rozhodně se nepokoušej cvičit sám a učit se cviky z youtube . _________________ Já tělo šokuju tím, že nechám trénink nezměněný třeba rok. Tělo užuž očekává změnu a ono nic. Tím ho úplně vyšokuju :-) (daymoon)