Netradiční domácí trénink

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Netradiční domácí trénink  Úvodní stránka -> Trénink -> Netradiční domácí trénink
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Thomas88

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2014 10:44 pm    Předmět: Netradiční domácí trénink Odpovědět s citátem

Zdravím. Předem se omlouvám za založení nového tématu. Vždy se snažím přiučit čtením v již existujících diskuzích a článcích, tady bych ale chtěl přeci jen poprosit o radu zkušenějších k tomuto konkrétnímu případu. Díky za pochopení.

K věci. Co se posilování týče, nejsem úplný začátečník. Posilovnu jsem navštěvoval nejprve půl roku vkuse, poté asi tři měsíce, po další přestávce dva měsíce. Věci ohledně stravování a odpočinku znám, problémem jsou ty přestávky, které vždy nastanou vinou mého zaměstnání. Pracuji bohužel sedm dní v týdnu a mám nestabilní pracovní dobu, tudíž nedokážu dopředu předpovědět, kdy a v jaké rozsahu budu mít čas (pracuji jak z kanceláře, tak i z domu - prostě taková podpantoflácká kancelářská krysa pohybující se v on-line prostředí ) Poslední dobou bylo zase tolik práce, že jsem se zkrátka do posilovny nedostal (jsem z vesnice, do posilovny jsem dojížděl 8 kilometrů). Věřte nebo ne - není to o tom, že by mě to vždy po čase přestalo bavit, ale zkrátka kdo nepracuje v nejmenované firmě, nepochopí...

Proto jsem se rozhodl pro domácí posilování, které v názvu tématu popisuji jako "netradiční". Ono zase nejde o nic tak zvláštního, jen o to, že mám doma alespoň základní vybavení (na rozdíl od většiny internetových domácích tréninků založených na cvičení s vlastní váhou a pet láhvemi s vodou ). Rozsah cviků je tak o něco širší, než v případě běžných domácích tréninků.