Objemový jídelníček



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Objemový jídelníček  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Objemový jídelníček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
equinox


PříspěvekZaslal: so červen 28, 2014 3:06 pm    Předmět: Objemový jídelníček Odpovědět s citátem

Ahoj, byl bych rád, kdybyste mi zkontrolovali můj jídelníček, prosím.

Základní údaje: Věk 21, výška 183, váha kolem 80kg. Tuk asi kolem 22%. Tipuju se na něco mezi endo a mezomorfem.

Se cvičením jsem začal již před nějakými 3 roky, ale bohužel většinu z toho času jsem necvičil, nebo cvičil s velkými pauzami. Na prvním místě u mě byla škola, proto trénink šel stranou. Ale hlavně jsem pořádně (hodně a správně) nikdy nejedl, proto taky nic moc nenarostlo. Pozn. ještě, než jsem začal chodit do posilovny, tak jsem zhubnul necelých 30 kg, takže jsem vypadal předtím podstatně jinak.

Můj cíl je tedy nabrat už konečně nějakou svalovou hmotu. Prosím, jestli byste se mohli na můj návrh jídelníčku podívat. Nechci se nějak extra vyžrat, spíš abych tak nabíral nějak rozumně.

Ještě pozn. koupil jsem si One Stop Xtreme od Reflexu jako doplněk, i když zjišťuji, že bych se asi obešel i bez něj, ale tak když už ho mám, tak ho využiju.

Jídelníček:

8:00 snídaně: ovesné placky - 150g ovesných vloček, 2 vajíčka
9:00 před tréninkem: 70g One Stop Xtreme
10:00 trénink
11:30 po tréninku: 70g One Stop Xtreme, 100g rozmixovaných ovesných vloček
13:00 oběd: 100g kuřecího masa, 130g rýže
16:00 svačina: 130g rýžových chlebíčků (1 balení)
19:00 večeře: 100g kuřecího masa, 130g rýže
22:00 na noc: 125g tvarohu (půlka tvarohu)

Snažil jsem se to spočítat a vyšlo mi to na nějakých 185g bílkovin, 544g sacharidů a 48g tuků. Celkem mě překvapilo, že tam je tolik bílkovin už, proto jsem radši ubral na mase během dne a přidal na vločkách, aby bylo víc sacharidů. Na noc jsem zvolil už jsem půlku tvarohu, právě kvůli bílkovinám. Doufám, že jsem to spočítal zhruba dobře.

Jinak do jídelníčku jsem nepsal zeleninu a ovoce, nějak zvlášť se na to nesoustředím, ale co je doma, to sním. Jako trénink jsem zvolil klasický kulturistický těžko-lehký split (4 tréninky týdně). Těším se na něj, korte třeba zas někdy jindy. Vzhledem k tomu, kolik mám na sobě svalů, tak to musí růst po všem

Byl bych rád, kdybyste mi napsali nějaké připomínky. Nevím, jestli není těch bílkovin zbytečně moc (rozhodně se chci držet pod 2,5g na kg). A taky nevím, jestli stačí počet sacharidů. Nevím jak líp to nakombinovat.

Děkuji za všechny rady a připomínky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bolgi


PříspěvekZaslal: so červen 28, 2014 3:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Podla mna celko fajn, iba par poznamok:

- pridaj bielkoviny na ranajky, 2 vajicka su dost malo, alebo to aspon striedaj, jeden den takto (trosku proteinu do vlociek urobi aj chutovy zazrak) a dalsi zas uber z vlociek a pridaj vajicka, aspon 4 a nech ta ani nenapadne vyhadzovat zltka :)

- tie ryzove chlebicky su tam trosku trnom v oku - ja by som tam dal (a teda aj davam :) ) radsej cottage a k tomu nejaky celozrnny chlebik, alebo banan, alebo orechy, alebo co mas po ruke.

-vseobecne tam mas asi privela sacharidov na tvoju vahu a malo tukov, pridaj niekde oriesky, alebo obcas zarad tucnu rybu, viz. predchadzajuci bod.

-ten doplnok teda nie je ziadna slava, taky mix gaineru a protaku. pred treningom by som ho uplne vynechal ak budes mat dobre ranajky, pripadne si daj nejaky kus ovocia ak budes potrebovat viac energie a po treningu tie vlocky netreba, potom tam mas 130g ryze, co bohate staci, zbytocne do seba peres moc sacharidov.

tak nech to rastie :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
equinox


PříspěvekZaslal: so červen 28, 2014 7:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za rady. Máš pravdu, sacharidy jsem přepísknul, srazil jsem je tedy na zhruba 450, což by mělo být už v pořádku. Jo je to takový základ, kterého se chci držet, ale určitě nějaká jídla prostřídám.

Ohledně toho doplňku, jo asi to nebude nic extra, ale pro začátek to bude stačit, líbí se mi na tom, že je to takový mix všecho, bílkoviny, sacharidy, kreatin, vitaminy, minerály a já už tak nemusím řešit prakticky nic dalšího. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Objemový jídelníček
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: