Úplný začátečník - Zhubnout/Zformovat postavu

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Úplný začátečník - Zhubnout/Zformovat postavu  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Úplný začátečník - Zhubnout/Zformovat postavu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Spalker

PříspěvekZaslal: út červenec 15, 2014 1:24 am    Předmět: Úplný začátečník - Zhubnout/Zformovat postavu Odpovědět s citátem

Zdravím.. Jsem naprostý laik a neznalec co se kulturistiky / fitness týče. Důvod proč sem píšu je takový, že nevím jak mám začít.. Rád bych začal se vším všudy, to znamená asi změna jídelníčku, nějaký tréninkový plán a ne, že bych třeba pro začátek jenom měsíc běhal a se stravou např. vubec nehnul. Tímto bych Vás tedy rád poprosil o pomoc a případně nějaké rady..

Měřím cca 188 cm a vážím 85 kg, 19 let. Rád bych zhubl, ale na druhou stranu bych taky rád nabral nějakou svalovou hmotu, abych pak zase nevypadal jako totální vychrtlina..

Rád bych byl prostě hubenej s trošku vypracovaným tělem.. Netoužím mít přímo vyrýsovaný tělo a břišáky na 100% a mít bicáky jako prase, ale bohatě bych se spokojil i kdyby tam byl jenom malej náznak "vysportovanýho těla"..

Co se týče posilování, sportu.. Tak zpátky na základce jsem ještě sportoval, ale momentálně nedělám vůbec nic.. Přemýšlel jsem začít běhat, jezdit na kole, ale nemám ani ponětí.. Takže v tomhle směru bych taky docela rád uvítal radu co by bylo pro začátek nejlepší..

Nejvíce bych uvítal pro začátek asi nějaký tréninkový plán protože jsem si na 100% jistý, že kdybych si něco zmatlal já, tak by to bylo tak strašný, že by to rozhodně nevedlo k lepšímu.. Pokud se o tohle stará hlavně trenér, tak najít kvalitního a zkušeného trenéra může být taky oříšek, co jsem četl pár příspěvků.. Neznáte nějakého v Královéhradeckém kraji?