Ahoj,
Rozhodl jsem se i já, že začnu konečně pořádně makat, a proto bych vás rád poprosil o nějakou tu radu.
Musim říct, že úplný začátečník už nejsem (ikdyž tak postavou vypadám

). Cvičil jsem asi půl roku a nějaká změna vidět šla. Koupil jsem samozřejmě hned ze začátku
protein a myslel, že za mě odvede všechnu práci. Od doby, co jsem cvičil uběhl skoro rok, za tu dobu jsem si stihl zlomit ruku, takže je o dost slabší než ta druhá a nyní bych to chtěl brát opravdu vážně. Jsem bohužel ještě student, takže moje možnosti jsou velmi omezené, ale přece si myslím, že se to nějak zvládnout dá.
Je mi 18 let, mám asi 185cm a vážím okolo 65kg, proto potřebuji značně nabrat. Jak jsem psal, jsem pořád student a jídlo (většinou oběd) se řídil podle toho, na co měli doma chuť, atak jsem se rozhodl vzít zodpovědnost na sebe a všechno jídlo si kupovat sám. Na měsíc mám +- 3000,- Kč a vytvořil jsem si tento jídelníček:
Snídaně (05:00): -burizony rýžové/vločky (80g)+mléko
svačina+oběd (jím průběžně celé dopoledne o přestávky ve škole): rýže/těstoviny (200g)+kuřeci/vepřové/hovězí (100g)+banán
2.svačina (16:00): těstoviny/rýže (100g)+zelenina
večeře (19:00): rýže/těstoviny (200g)+kuřeci/vepřové/hovězí (100g)
2. večeře (před spaním): Tvaroh (250g)
To je můj jídelníček, který se snažím každý den dodržet, ne vždy to ale vyjde, většinou se to do mě všechno nevejde, ale snažím se.
Co se týče tréninku. Mám v plánu chodit minimálně 3x, někdy 4x (podle sil):
TRENINK A
1. Břicho (spodek, zdvihy nohou) 3x max
2. Břicho (vršek, zkracovačky) 3x max
3. HSS (stabilizační systém) vzpor na rukách 3x 30 vteřin
4. Dřepy 4x 6
5. Bench press (prsa) 4x 6
6. Mrtvý tah (nebo Shyby na široko) 4x 6 7. Millitary press (ramena) 3x 6
8. Kliky na bradlech (triceps) 3x 6
9. Bicepsové zdvihy s činkou 3x 6
TRÉNINK B
1. Leg press 4x 8
2. Přítahy jednoruč. v předklonu (záda) 4x 8
3. Tlaky jednoruč. hlavou nahoru (prsa) 4x 8 ..
4. Rozpažování jednoruč. (ramena) 3x 8 ..
5. Biceps jednoruč. v sedě (biceps) 3x 8 ..