Nerostou svaly, přitom snaha je

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nerostou svaly, přitom snaha je  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Nerostou svaly, přitom snaha je
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sentello

PříspěvekZaslal: po prosinec 29, 2014 7:47 pm    Předmět: Nerostou svaly, přitom snaha je Odpovědět s citátem

Ahoj, i když nejsem začátečník, svůj problém budu směřovat sem, protože dělám nějakou začátečnickou chybu a nedaří se mě nabrat svalovou hmotu.
Cvičím cca. 3 roky poslední rok aktivně - 5x do týdne aspoň těch 40-50min
Snažím se jíst kvalitní jídlo, rybí maso, kuřecí, hovězí, k tomu i spoustu zeleniny a vše se poctivě vážím a zaznamenávám do aplikace MyFitnessPal,s tím že strop mám nastavený na 1600 kalorie a ty se snažím dodržet.
Z doplňků stravy sypu jednou za dva měsíce pixlu kreatinu, jinak denně 90g 80% proteinů, vitamín C, ob měsíc tribulus a teď i Hell nox gel. Gainery už půl roku nesypu protože mě po to nehorázně rostly hýždě...
Skoro bych zapomněl, vážím 65kg, výška je 165cm
Co dělám špatně?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov

PříspěvekZaslal: po prosinec 29, 2014 7:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

malo jis
nejis=neroste to
kdyby jsi jedl hodne a cvicil blbe nebo jedl blbe jidlo-tak to bude v tucich,takhle jis malo
a druha vec je trening
mozna spatnej
PMKB5

PříspěvekZaslal: po prosinec 29, 2014 8:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Viz co píše Peter výše.

Napiš svůj typický týdenní trénink - cviky, s čím, váhy, sety, opakování atd.
Tom3

PříspěvekZaslal: po prosinec 29, 2014 8:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1600cal? to je tak podvyziva ne? Vzdyt ja musim tlacit aspon 3200+ aby se to nejak hlo
jožko.mrkvička

PříspěvekZaslal: po prosinec 29, 2014 9:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tom3 napsal:
1600cal? to je tak podvyziva ne? Vzdyt ja musim tlacit aspon 3200+ aby se to nejak hlo