|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Radom

|
Zaslal: čt únor 19, 2015 7:26 am Předmět: |
|
|
Tak byl jsem včera u sportovního lékaře pro rehabilitace, ten mi řekl snad nejvíc a opravdu se hodně zajímal o problém a dělal i nákresy. Nejlepší doktor je ten, který má sám problém, protože vtedy to má nastudované opravdu do detailu.
Říkal, že mi zřejmě rehabilitace na můj problém nepomůžou, že buď je to méně vyživená chrupavka, ale že je to dosti nepravděpodobné, spíše to vypadá na výrustky, o které dře češka.
Každopádně jsem dostal magnet a vířivku na měsíc +-, tak uvidíme, výživa pro koně dojde dnes, tak začnu léčení. Ještě mi mluvil o artroskopii, jestli je to výrustek, a tak. Jinak začal jsem ten tréninkový split, bo nemá cenu jet v jiném fitku silovku, když zvedám jinačí váhy, ale zvykám si.
Jedu těžko-lehký, prsa, záda a lýtka 2x týdně - v těžký trénink jen základní cviky - žádné kladky skoro. V lehký jezdím supersérky, lehčí váhy a trénink jsou o dost rychlejší.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Radom

|
Zaslal: čt únor 19, 2015 11:14 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Radom

|
Zaslal: pá únor 20, 2015 8:27 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
DiamonD123
(ban)

|
|
| nahoru |
|
 |
Radom

|
Zaslal: pá únor 20, 2015 11:04 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Radom

|
Zaslal: st únor 25, 2015 10:52 am Předmět: |
|
|
Zdravím, tak chodím na magnet a vířivku (rehabilitace) a jím koně, uvidíme co to udělá  . Začal jsem dnes trochu režim, už si hlídám těch 350g sacharidů a tak pojedu tak minimálně měsíc a sem tam nějaké sladké, klasika. Jakmile dostanu výplatu, tak snížím sacharidy na těch 170+- a přidám těch 70g tuků, ať mám stovku tuků a 170g sacharidů, a tak pak pojedu až do léta, pomaličku, kvalitně  . Silově jsem na tom teď dost dobře, takže super. Split jedu 2+1, snad se to zas někam pohne, protože mi přijde, že od zranění kolena stojím furt na místě
|
|
| nahoru |
|
 |
Radom

|