Půjde to?

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Půjde to?  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Půjde to?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Voita

PříspěvekZaslal: čt únor 26, 2015 9:16 am    Předmět: Půjde to? Odpovědět s citátem

Ahoj borci, chtěl bych slyšet, poradit, jestli to, co teď cvičím bude mít vůbec nějaký efekt do objemu nebo jestli to není jen ztrátou času + můj jídelníček.

Nejsem začátečník nebo aspoň si to nemyslím. Začalo to tím, že jsem cvičil 2 roky izolovaně, každou partii zvlášť, tenkrát jsem začínal, takže jídlo a nutriční hodnoty mi nic moc neříkaly. Postupem času jsem vše vylepšoval, jak tréninky, tak stravu, ale i tak se dá říct, že jsem moc objemově nenarostl, ale vytvořil jsem si celkem slušný základ řekl bych :). Samozřejmě po těch letech si člověk začne klást otázky typu, co je špatně, proč to nejde, člověk se snaží a ono pořád nic moc a začne propadat depce, asi to zná každý...

Proto jsem si řekl, že to vše překopu a samostudiem jsem se dostal k tomu, že nejlepší pro mne bude cvičit jen velké partie?? Momentálně cvičím tedy takto:

Pondělí: mrtvola, tlaky s jednoručkami na ŠL, rozpažky na rovné lavici a biceps. zdvih s VČ
Středa: dřepy s VČ, výpony na lýtka, tlaky VČ nad hlavu
Pátek: bench, přítahy VČ v předklonu, kliky na bradlech
Ještě 2x týdně břicho v jiné dny.

Tento trénink praktikuji třetí týden a váha pomalu jde nahoru, ale spíš si myslím, že to je tuk? Hodně sedím, jak v práci u kompu tak doma. Cvíčím hodně na techniku spíš než zátěže.

Mám 190cm a 85-86kg momentálně (ano, považuji se stále za ekťáka).

Jídelníček: ráno (musli 100g s mlékem+85%protein)
sváča: šunka (kuřecí nebo krůtí 50-60g a černé pečivo (žitný chléb, dalmánek)
oběd: Většinou maso (krůta, kuře) + těstoviny, rýže, brambora (100+100g), zelenina. Jako dezert, pár rýžových chlebíčků.
jídlo před fitkem: pomeranč, puding, BCAA
po tréniku: gainer
večerě: kuřecí maso 150g, rýže, brambory (zelenina)