Objemový jídelníček, ektomorf, jak složit jídelníček

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Objemový jídelníček, ektomorf, jak složit jídelníček  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Objemový jídelníček, ektomorf, jak složit jídelníček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
N3w1M

PříspěvekZaslal: so březen 14, 2015 8:58 pm    Předmět: Objemový jídelníček, ektomorf, jak složit jídelníček Odpovědět s citátem

Zdravím, potřeboval bych poradit jak si složit objemový jídelníček, nejsem v tom žádný odborník nicméně už jsem něco málo četl, posiluju aktivně-pravidelně už asi měsíc (dřív jsem posiloval, ale vždycky se na to vykašlal, ale teď mám vůli a výdrž a nepřestanu), měřím 178cm a vážím 59,5kg a pravděpodobně jsem zřejmě ektomorf, je mi 15 let a co jsem slyšel, víc jak 50% je díky jídelníčku tak bych potřeboval poradit jak ho složit, jsem ochotnej vstát dřív do školy kvůli snídani atd. kromě obědů, ty musím mít ve škole jinak by nebyl problém :) Díky za jakékoliv rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jachym

PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 5:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím že tady toho je pro podobný dotazy tolik že to ne přečteš ani za víkend... Tak jen nebýt líný hledat
N3w1M

PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To určitě! Jenže když bych si vzal jídelníček nějakýho 185cm chlápka se 71kg tak zase nevím jak ten jídelníček upravit na mou váhu a míru, chápeš? Proto chci poradit.. PS:Nejsem líný hledat, ale když tomu nerozumím tak proč se snažit když by mi tu mohl někdo poradit sestavit jídelníček na mou váhu a míru. :)
Raze_

PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 10:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Přepočítáš množství surovin na svou váhu...
N3w1M

PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 10:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, vím toho stejně jako než jsem napsal na Ronnie.cz ;)
Raze_