|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
TNG
|
Zaslal: pá duben 10, 2015 6:57 am Předmět: Pomoc s dysbalancí zádových svalů |
|
|
Zdravím,
setkal jsem se s docela vážným problémem zádových svalů, které se negativně projevují na celkovém držení těla. Cvičím 3x týdně. Při posledním cvičení zad mi nebylo úplně dobře takže jsem dosti zanedbával techniku a tahal více přes prevou stranu než levou. Výsledkem toho je výrazněji vypracovaná pravá strana, od té doby mám potíže s klíční kostí, kde cítím takový tlak a zvedá se mi pravé rameno směrem nahoru, do vyšších poloh než-li na levé. Proto musím celý den myslet na to abych ho upravoval do výchozí polohy. Pravou stranu jsem měl vždy dominantnější, ale nidky nebyl rozdíl až takto výrazný, nebo spíše mi nezpůsobovaly takovéto problémy. Zkoušel jsem poslední dva tréninky čvičit s jednoručkama a na kladkovém stroji každou stranu zvlášť, abych zatěžoval svaly stejnou vahou. To si nemyslím že moc pomohlo, možná víc zhoršilo? Nedokáži posoudit. Jak myslíte, že bych měl postupovat dál? Myslíte že bych se měl vyhledat odbornou pomoc?
Děkuji za rady.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
flew

|
Zaslal: pá duben 10, 2015 7:27 am Předmět: |
|
|
ne už to nemá cenu nikam nechoď ..
zkus vole fyzioterapeuta _________________ Sny se musí plnit, nemůžeme odpočívat
Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!
|
|
| nahoru |
|
 |
Fireangel
|
Zaslal: pá duben 10, 2015 7:49 am Předmět: |
|
|