|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
komodor
|
Zaslal: st květen 06, 2015 8:39 pm Předmět: Hubnutí :) |
|
|
Ahoj,
mé jméno je Lukáš Stejskal a velice se omlouvám pokud můj dotaz bude hloupý, ale jsem vyloženě nováček a nechci nic podcenit.
Aktuálně jsem Hodně a myslím tím hodně velký kus chlapa.. Začal jsem poměrně aktivně cvičit v posillce a volné dny po práci věnuji rychlé chůzi...Aktuálně se držím tak že cvičím již 5 měsíců a každý měsíc mi jde 4-5 KG dolu (Jupííííí).. Nyní ale trochu googluju a nacházím všude varování, že hubnutí může doprovázet povislá kůže : ( Už nyní mám na těla strie a to mě dost trápí... Povislá kůže by bylo asi na mě už moc :) Nevím tedy jestli mi někdo dokáže pomoci, ale znáte někdo nějakou pomoc (a tím nemyslím něco radikálního jako operace, ale třeba nějaké klidně i drahé krémy), která mi například napne kůži, nebo prostě udrží tak jak by kůže měla být ? POpř pokud zná někdo pomoc i na ty strie budu rád....
Ještě jednou připomenu, že pokud je můj dotaz naprosto nesmyslný velice se omlouvám, ale i tak budu rád za každou reakci :)
Díky a mějte se fajn
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
ygg
|
Zaslal: st květen 06, 2015 8:48 pm Předmět: |
|
|
Tak primárně jde o to kolik ti je .... čím je kůže starší, tím je méně elastická .... a kolik kilo při jaké výšce hodláš zhubnout. Resp jaká byla výchozí váha a jaká je cílová. Otázkou je také rychlost toho hubnutí, čím rychleji půjdeš dolů, tím má kůže menší šanci se změně přizpůsobit. _________________ Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
|
|
| nahoru |
|
 |
komodor
|
Zaslal: st květen 06, 2015 8:53 pm Předmět: díky za reakci :) |
|
|