|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Makuška

|
Zaslal: čt květen 28, 2015 12:54 pm Předmět: Poradíte aminokyseliny??? |
|
|
Ahoj,
prosím o radu - mám nový jídelníček, nový trénink plus 3x týdně pole dance - trénink i jídelníček na zvýšení síly a aktivní hmoty pokud možno spojené se ztrátou tuku.
Trenérka mi doporučila těsně po silových trénincích užívat aminokyseliny, ale já jsem v tomhle úplný laik - poradíte mi prosím, které bych si mohla v obchodě vybrat??? Pokud možno ne příliš drahé prosím.
Vůbec nevím, co si vybrat - jediné co o nich vím a co mi schválila i trenérka je vybírat z BCAA.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Tom3

|
Zaslal: čt květen 28, 2015 1:10 pm Předmět: |
|
|
je fuk, klidne ty nejlevnejsi bcacka  ikdyz si nemyslim ze by ten trenink byl tak brutal, aby ti nestacil jen protein.. _________________ "First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
|
|
| nahoru |
|
 |
Study
|
Zaslal: čt květen 28, 2015 1:16 pm Předmět: |
|
|
Ty nejlevnější BCAA na ronnie bohužel neseženeš. Stejně možná bude stačit jen ten protein jak je již výše zmíněno.
|
|
| nahoru |
|
 |
Makuška

|
Zaslal: čt květen 28, 2015 1:22 pm Předmět: |
|
|
Noooo doporučení znělo BCAA hned po tréninku, protein nejdřív hodinu po až večer (cvičím nejvíc v podvečer až večer).
Silový trénink mám HIIT v kombinaci s Tabatou a posilováním s vlastní vahou plus pole dance na pokročilé úrovni......tak já nevím.
Je to marný to brát??? Potřebuju kuwa víc zesílit....
A kdybych se to rozhodla brát, stačí brát ty amina po tréninku??? Na některých obalech se píše, že se má vzít půlka dávky hodinu před tréninkem a zbytek po.
|
|
| nahoru |
|
 |
Riku
|
Zaslal: čt květen 28, 2015 1:29 pm Předmět: |
|
|