|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Petr981
|
Zaslal: pá červenec 17, 2015 10:09 am Předmět: Zhodnocení tréninku (začátečník) |
|
|
Dobrý den,
Chtěl bych tu požádat o zhodnocení tréninkového plánu, který jsem si sestavil po pročtení témat zde na fóru. Jsem začátečník, cvičím cca měsíc. Jídelníček jsem si také už nějak sestavil. Zatím by bylo hlavním cílem nabrat objem a svalovou hmotu. Budu rád za každou připomínku, či radu. Hlavně co se týče opakování a počtu sérií, tam si nejsem jistý u jakého cviku mám kolik dát přibližně...
Věk: 30
Výška: 178 cm
Váha: 79,5 kg (vzhledově hubený)
Trénink:
Pondělí:
Dřepy na multipressu
Přítahy jednoručky v předklonu
Veslování
Tlaky na ramena
Tricepsové stahování horní kladky
Břicho
Středa:
Benchpress
Mrtvý tah
Stahování horní kladky
Výpady s jednoručkami
Upažování v předklonu
Břicho
Pátek:
Dřepy na multipressu
Veslování
Šikmý bench s jednoručkami
Pullover
Bicepsový zdvih na scottově lavici
Břicho
Jakékoliv dotazy zodpovím, informace doplním a budu rád za rady. Hezký den.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Olejnas

|
Zaslal: pá červenec 17, 2015 11:56 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
kid
|
Zaslal: pá červenec 17, 2015 12:16 pm Předmět: |
|
|
| citace: | | najit si trenera a nechat se od nej pripravit na zakladni pohybove vzorce |
Mládenci, vám tu z těch všech guru a šamanů nomálka hrabe ve věžích.
|
|
| nahoru |
|
 |
DiamonD123
(ban)

|
Zaslal: pá červenec 17, 2015 12:18 pm Předmět: |
|
|
| kid napsal: | | citace: | | najit si trenera a nechat se od nej pripravit na zakladni pohybove vzorce |
Mládenci, vám tu z těch všech guru a šamanů nomálka hrabe ve věžích. |
|
|
| nahoru |
|
 |
coder

|
Zaslal: pá červenec 17, 2015 12:23 pm Předmět: |
|
|
mas to postaveny pekne ikdyz nevim proc drepy v multipressu ...neprepaluj vahy soustred se na techniku a na trenera se vyser kdyz vidim co vetsina z nich provadi se svyma klientama tak se mi chce brecet dneska si muze udelat trenerskou licenci kazdej