Prosím o pomoc - jídlo + trénink

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Prosím o pomoc - jídlo + trénink  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Prosím o pomoc - jídlo + trénink
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kalistyl

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2015 11:03 pm    Předmět: Prosím o pomoc - jídlo + trénink Odpovědět s citátem

Ahoj všem. Nevím kam tak to píšu sem.

Je mi 22 let měřím 173 cm a vážím 69 kg .

Můj problém se týká podkožního tuku a toho, že jsem začátečník .

Abych to nějak vysvětlil tak :

Jím stylem sacharidových vln - 10 - 50 - 140 - 280 - 10 - 50 - 140 ......

Občas to prostřídám uberu třeba o 10 a takhle pořád dokola (hlavně aby si tělo nezvyklo) . Jídeníček se týká pouze rýže , ovesných vloček , kuřecího masa, tvarohu , olomouckých tvarůžků a tuňáka ve vlastní šťávě .
V jídleníčku mám důraz na bílkoviny . cca 140 g denně a tuku +- do 15 g ...
Před a po tréninku si dávám BCAA a ráno nalačno Carnitin.
Každý den vypiju +- 2,5 litru vody + 2x káva s nížkotučným mlékem bez cukru .

Cvičím : Pondělí Středa 1hod 30 minut mám trénink Krav Maga - každý trénink probíhá půl hodina cvičení (sed leh,dřep,klik ... )

Úterý, čtvrtek,pátek,neděle chodím cvičit do posilovny . Tady cvičím čistých 45 minut z toho 15 minut se protáhnu a udělám jakési zahřívací kolo.

Cviky : Bench , dřep, předpažování , leg press, přitahování kladky k pasu, kladivový zdvih, tlaky s jednoručkami v sedě ( mírný záklon dozadu ) , na bradlech se snažím dělat shyby , klik na bradlech ve visu , zvedání nohou respektive kolen co nejvýše - ve visu...

Takto dělám všechno 4x po 8-10 opakováních

Na závěr si dávám +- 12 minut běh na pásu - lehčí sprint ...

Problém je : zhubl jsem ze svých 90 kg na 69 což je asi fajn , vše se docela dobře rýsuje postavu mám relativně takovou jako jsem si přál .

Problém je že podíl tuku mám cca 16% což se mi zdá moc .