pomoc pro začátečníka

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - pomoc pro začátečníka  Úvodní stránka -> Začátečníci -> pomoc pro začátečníka
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
theMadDave

PříspěvekZaslal: ne listopad 08, 2015 3:10 pm    Předmět: pomoc pro začátečníka Odpovědět s citátem

Zdravím,

Takže je mi 18 let a dá se říct, že jsem ještě docela začátečník.. Měřím 176cm a vážím 68kg.. Moje zkušenosti s posilováním- cvičil jsem od února do června od té doby jsem vůbec necvičil a už jsem vyšel z formy , cvičil jsem 3x týdne, celé tělo každý ten den.. jen by se hodilo pár rad . Vím že jsem asi dělal pár chyb a teď bych se jich chtěl vyvarovat..

Takže..

1)Zajímalo by mě po mých zkušenostech bude lepší cvičit celé tělo každý den nebo si to rozdělit? co bude mít lepší/rychlejší účinek?

2)Také by mě zajímalo jestli by nějak zásadně pomohlo kdybych tam chodil 4x týdně? mám volný ještě jeden den o víkendu....

3) je ideální tento jídelníček? stravoval jsem se tak když jsem cvičil od unora
snídaně- musli/vajíčka někdy prostě chleba se . šunkou/salámem
svačina- ovoce
oběd- kuřecí maso nebo ryba na vodě + přiloha- rýže
svačina- salát/rajče bez dresinku
pak posilovna po posilovně protein
večeře- k večeři volím vajíčka/ někdy si dám i protein
je to ideální jídelníček nebo by jste něco upravili?

To je zatím tak vše, děkuji za každou pomocnou ruku.. važím si toho..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Barbar Conan

PříspěvekZaslal: ne listopad 08, 2015 5:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Čau, já jsem sice věčnej začátečník, ale pár rad bych měl:

1) obecně vzato je pro lidi co maj svalů málo lepší fullbody, ale určitě sem ten trénink napiš , 3x tejdně stačí, pokud je to rozumně sestavený

2) zásadně ne, ale dobrý je každej den mít nějakou aktivitu (i kdyby jen procházku), 2 dny za sebou "regenerace"ve smyslu nicnedělání už mužou mít nějakej menší negativní vliv na následující trénink