Orbitrek je naprd - neznám nikoho kdo na něm doma cvičí.
Jinak - vítej zpět!
Judson tu z fóra hej.
A Joe Rogan na nem jezdi tabatu :)
_________________ Liftin: Sem slyšel, že Popi po tom co nedal základ, normálně zdrhnul a ani nikomu nic neřekl... :-D
Popshoit:Je to tak..Ten rozhodčí to nemohl myslet vážně...
BMW-fan:chtěl po tobě, abys to zvednul, co?:-D
Přítahy JČ v předklonu
8x25kg
8x25kg
8x25kg
6x30kg
6x30kg
Zdvih nohou ve visu
4x15xja
Stahování horní kladky vsedě - V držák
10x10cihlicek
8x14cihlicek
8x16cihlicek
8x16cihlicek
8x16cihlicek
8x16cihlicek
Úklony do stran na lavičce na hyperextenze
8+8
8+8
8+8
8+8
Kliky na bradlech
12
10
8
6
Tak jsem si dal dneska takovej svižnější trénink zad, snažil jsem se o techniku, tak jsem si nenakládal zbytečně moc. Ty kliky na bradlech, to jsem si akorát potřeboval protáhnout tricáky / kozy
U toho benche bych vice vyuzil tzv. J tlak.Vice na bradavky a potom smerem k hlave.:) Bude to setrnejsi i na predni ramena a mel by ses u toho citil lepe.
Dneska mám společnej trenink s jedním zdejším borcem, kterej má dvě oficiální jména .... jestli to přežiju, tak věřím, že to pro mě bude dostatečná motivace dát se do léta dokupy a zkusit si třeba nějakej závod, kterých se tento tajemný muž rád účastní
Tak jsem se pomalým připosraným krokem došoural domů ještě, že v Pardubkách jezděj nízkopodlažní busy - už vím, jak se asi cejtěj důchodci
Dnešní trénink byl úplně jinej, než jsem zvyklej, navíc jsem si díky svoji šikovnosti nějak unavil rameno, tak jsem pořádně ani nedojel trénink :))
Jelo se stylem "rozcvička" a pak "EMOM" a opravdu to bolelo