Posilovací bench lavice inSPORTline Light

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Posilovací bench lavice inSPORTline Light  Úvodní stránka -> Trénink -> Posilovací bench lavice inSPORTline Light
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mankind

PříspěvekZaslal: út únor 09, 2016 11:22 am    Předmět: Posilovací bench lavice inSPORTline Light Odpovědět s citátem

Zdravím, rád bych si koupil tuto posilovací lavici:
Posilovací bench lavice inSPORTline Light stojí 3190,- .

Dražší si nemohu dovolit a nejsem žádný profík, tak by mi tato mohla stačit.
Nejsem odborník, tak jsem se Vás chtěl zeptat, 1. jestli je možné, z důvodu malého prostoru tuto lavici po každém tréninku zase rozložit a jestli se tím nějak nebude postupně ničit. 2. Jestli je možné části na butterfly nepřidělávat k lavici, pokud nebudu chtít butterfly cvičit. A 3. potom ještě jeden dotaz, ohledně maximální nosnosti. Na stránkách je uvedeno 100 kg, to znamené, že pokud vážím 70kg, tak na bench si můžu naložit jen 30kg, aby lavice nepraskla, nebo se pletu? Děkuji mnohokrát za odpověď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov

PříspěvekZaslal: út únor 09, 2016 11:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nepletes
Je to k nicemu
Nema potrebnou nosnost
Jestli mas 3000, tak si najduu schopneho svarece, at ti svari dva stojany ( vyuzijes je i na drep) a poradnou lavici
Tohle je vazne na nic
Barbar Conan

PříspěvekZaslal: út únor 09, 2016 1:07 pm    Předmět: Re: Posilovací bench lavice inSPORTline Light Odpovědět s citátem

Mankind napsal:
Zdravím, rád bych si koupil tuto posilovací lavici:
Posilovací bench lavice inSPORTline Light stojí 3190,- .

Dražší si nemohu dovolit a nejsem žádný profík, tak by mi tato mohla stačit.