Zaslal: ne únor 28, 2016 4:53 pm Předmět: Bolest zad po mrtvém tahu
Ahoj, jsem absolutní začátečník a tak mám hodně otázek, které mne napadají. Do posilovny chodím od poloviny prosince, od konce ledna s trenérem. V pátek jsem asi nějak nebyl ve formě a moc mi to nešlo na mrtvém tahu. Přiznám se, že od začátku jsem se s tím cvikem nějak nesžil. V tom základním postoji si připadám tak nějak našponovaný a vyhovuje mi mít nohy blíž u sebe než je ten široký postoj. Nějak jsem neměl energii od země vystřelit a párkrát jsem se dole i zastavil a skoro tu činku znova nezvedl. Myslím asi ve 3. sérii jsem měl breakpoint - cítil jsem jak se mi při zdvihnutí něco nafouklou v třísle a pak jsem to místo měl ještě asi půlhodiny horké. Nic mě nebolelo, ale trénink jsme skončili. Druhý den a i dneska mě stále bolí záda v bederní oblasti - hlavně při sedání, zvedání se ze židle, postele, shýbání se. Je to docela krutá bolest, ale věřím, že by mohla v pár dnech odeznít. Jen nevím, co to znamená pro můj trénink. A ta věc v třísle mne mate ještě víc, nevím zda se mi tam něco stalo nebo jen natáhlo. ... Co jsem tak googlil, vyčetl jsem, že mrtvý tah není vhodný pro začátečníky ... tak jsem z toho zmatený, trenér zase říká, že ten cvik nemá náhradu a že je do silového tréninku vhodný.
V třísle to může bejt kýla a v zádech vyhřezlá plotýnka, i když to bys asi nedošel ani dom :) ... na mrtvol se vykašli a na trenéra tuplem :) Nejdřív se zpevni a pak vymejšlej mrtvoly :) ve zkratce