|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
tesarpaul
|
Zaslal: po duben 25, 2016 9:30 pm Předmět: Rys vs objem, aneb jak najít zlatou střední cestu? |
|
|
Ahoj,
Je mi 18 let a měřím 190 cm a chtěl bys se s Vámi poradit. Cvičím asi 7 měsíců, takže jsem začátečník a asi jako každý jsem chtěl být během chvíle ten největší bouchač pod sluncem Tak jsem začal s objemem a podařilo nabrat zhruba 8 kg tělesné váhy. Jenže jak to tak bývá tak jsem sice nabral nějaké svalstvo ale k tomu i dost tuku.
Nejprve jsem si říkal, kašlu na to pojedu objem i přes léto dokud nebudu mít alespoň 95 kg (teď aktuálně mám 88 kg na mojí výšku se mi to zdá málo). Pak jsem ale podíval do zrcadla a pak do kalendáře a uvědomil jsem si, že jsem zalitý a že by to asi chtělo přece jenom trochu vyrýsovat a poladit formu do plavek na léto :D
A zde nastává ten problém, proč bych měl jet objem když stejně přiberu se svaly spousta tuku a pak ty pracně nabraný kila budu zase na jaře shazovat. Proto se chci pokusit najít nějaký režim, který pojedu celoročně a budu tak moc nabírat pro trošce svalstva a zbavovat se po malých kouskách tuku.
Právě proto jsem se chtěl zeptat kolik kcal má můj denní jídelníček obsahovat? Můj bazální metabolismus je v netréninkový den nastaven na cca. 2 400 kcal. Předpokládám, ve dnech tréninku se to bude pohybovat kolem 3 000 kcal.
Mám tedy zkusit třeba 2 700 kcal (nemám tušení jestli je to moc nebo málo) a uvidím jak to půjde.
Cvičím 4x týdně silový trénink
Od minulého týdne jsem zařadil 20 minut kardia po tréninku.
Ocením jakékoliv rady, tipy, připomínky
Děkuji moc
A prosím o neukamenování :D
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Peter Ustinov

|
Zaslal: út duben 26, 2016 5:29 am Předmět: |
|
|
Jupi
Objevil si svaty gral,nema cenu v"objemu " nabrat 15 kilo,aby jsi pak pracne 14 schazoval!
Spis nez na dietu jwko kovou bych se zameril na"zdravé jidlo"
Maso a zelenina, sem tam syr nebo vajíčka