Obyčajný Gainer vs. čistý Maltodextrin (ráno)

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Obyčajný Gainer vs. čistý Maltodextrin (ráno)  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Obyčajný Gainer vs. čistý Maltodextrin (ráno)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
riske

PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2016 12:35 pm    Předmět: Obyčajný Gainer vs. čistý Maltodextrin (ráno) Odpovědět s citátem

Som v objeme a vo svojej strave mám veľký problém s raňajkami. Ráno len ťažko do seba niečo dostanem a hlavne mi vobec nechutia ovsené vločky. Zbytok dňa už je v poho, ale obecne mám problém splniť dennú dávku sacharidov...

Napadlo ma, že by som raňajky nahradil gainerom. Ale vačšina obsahuje na moj vkus príliš veľa fruktózy (aj viac ako 70%) osobne by som chcel hlavne komplexné sacharidy. Takže čo keby som si ráno dal mix povedzme 100g TPW Maltodextrinu s proteinom?

Má vobec zmysel mať v strave jednoduché cukry (okrem tesne po tréninku)?

Som začiatočník tak mi kľudne nadávajte, keď píšem z cesty...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berserk_Grom

PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2016 12:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikto ti nebude nadavat za to ze si zaciatocnik ;)

protein s maltou je lepsia volba, gainer mas len predrazeny protein s cukrom. :D
Na to ze si zaciatocnik riesis zbytocne detaily, fruktoza, malta a pod. Sustred sa na to najdolezitejsie: jest vela kvalitneho jedla a nezaoberat sa tak prilis doplnkami. A skus sa prinutit trochu jest rano. :D
sk

PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2016 1:17 pm    Předmět: Re: Obyčajný Gainer vs. čistý Maltodextrin (ráno) Odpovědět s citátem

riske napsal:
Ráno len ťažko do seba niečo dostanem a hlavne mi vobec nechutia ovsené vločky. Zbytok dňa už je v poho, ale obecne mám problém splniť dennú dávku sacharidov...

ja bastim tyhle ... http://www.emco.cz/cz/ovesne-vlocky/28-emco-ovesne-vlocky-jemne