|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
FrantaatnarF
|
Zaslal: ne srpen 21, 2016 7:47 am Předmět: |
|
|
Zeru denne 3400 kcal bez zeleniny a stejne nepriberu a to sedim vicemene na zadku...
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: ne srpen 21, 2016 7:54 am Předmět: |
|
|
Jeden už starší mnich přišel k zenovému mistrovi a řekl: "Za svůj život jsem vyhledal množství duchovních učitelů a postupně jsem se vzdával mnoha potěšení, jen abych bojoval se svými žádostmi.
Dlouhý čas jsem se postil, po léta jsem se podroboval celibátu a pravidelně jsem se trýznil. Dělal jsem všechno, co se ode mě požadovalo, a skutečně jsem strádal, ale osvícení se mi nedostalo. Všeho jsem se vzdal, upustil jsem od vší žádosti, vší radosti, všeho snažení. Co mám teď ještě učinit?" Mistr odvětil: "Vzdej se i strádání!" _________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•` (¸.•` *daymoon*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
|
|
| nahoru |
|
 |
Mablung
|
Zaslal: ne srpen 21, 2016 8:38 am Předmět: |
|
|
| FrantaatnarF napsal: | | Zeru denne 3400 kcal bez zeleniny a stejne nepriberu a to sedim vicemene na zadku... |
Založ si nový byznys.
"Dodám svůj produkt pro změnu Vaší mikroflory. Pouhých sto gramů může změnit Váš život. Sušené, zaslané poštou, pouhých 2 500 Kč. Čerstvé, nabírané přímo z desinfikované mísy, u mě doma servírované, 5 000 Kč. Jezte kolik chcete a buďte štíhlý. Stačí jen jediné. Změňte svou střevní mikrofloru za mojí"
|
|
| nahoru |
|
 |
Onlywatch
|
Zaslal: ne srpen 21, 2016 8:54 pm Předmět: |
|
|
Hele borci, věčná otázka.. sacharidy v dietě před nebo po treninku ?
Když budu vycházet z glykogenu, kterej by měl být nízko, tak mi nejlepší doba pro sacharidy přijde třeba 3 hodiny pred treninkem a pak už jet jen B+T.
Někdo říká, že doplnění glykogenových zásob trvá až 24 hodin a tím pádem zaleží spíš vždy na dni dozadu co jsem jedl a co se projeví na glykogenu ??