Kompletní plán pro mírně pokročilého

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kompletní plán pro mírně pokročilého  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Kompletní plán pro mírně pokročilého
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
schwarnold_arzenegger

PříspěvekZaslal: čt prosinec 08, 2016 11:12 am    Předmět: Kompletní plán pro mírně pokročilého Odpovědět s citátem

Zdar.

Jsem mírně pokročilý, do posky chodím od puberty s různou intenzitou. Vzhledem k náročnosti studia pro mě byl sport vždy až na druhém/třetím místě. Nikdy jsem nebyl ani jeden extrém - chrt ani buřt. Trochu zde shrnu, jak se měnila moje postava v průběhu věku...

Zde mi jde primárně o schválení/rady/tipy k mému plánu. Zejména proto, že teorii sice studuji, nicméně chybí mi asi něco, abych si vše spojil dohromady.

17-23
Stav: Občas sport, nic jsem neřešil, postava zůstávala stále OK, byl jsem spokojen.
Váha: 63Kg až 65Kg
Postava: Docela dobrá, byl vidět six-pack, hodně vyrýsovaná záda, široká ramena, nicméně hodně hubenej.
Aktivity: Občas posilovna (průměrně 2x týdně), občas běh, lezení na stěně
Strava: Vůbec jsem se nehlídal... Sladké minerálky, sladké tyčinky, tučné, menza, občas něco "zdravého", váha nešla nahoru vůbec a postava zůstávala stejná, takže jsem neřešil.

24-25
Stav: Ke studiu jsem začal navíc chodit do práce, dostávat stravenky a naprosto nezřízeně jsem žral a vůbec se nehejbal. Takže jsem přibal 10Kg špeků.
Váha: 75Kg
Postava: Byly vidět trochu špeky a ztloustla mi prdel, ale extra bachor jsem neměl. Kamarádi mi říkali, že jsem se "osvalil" - z toho soudím, že jsem nevypadal jako tlusťoch, ale spíš jako "udělanej" (samozřejmě to byly všechno tuky, jen se snažím přiblížit slovně, jak to vypadalo).
Aktivity: Nic, jen sezení u kompa, velmi zřídka posilovna.
Strava: VŠECHNOO a POŘÁD a HODNĚ!!

25-26