Anterior pelvic tilt



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Anterior pelvic tilt  Úvodní stránka -> Ostatní -> Anterior pelvic tilt
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Grip and rip
(ban)


PříspěvekZaslal: st září 06, 2017 9:46 pm    Předmět: Anterior pelvic tilt Odpovědět s citátem

Dobrý den , již delši dobu se potýkam s timto problemem a nejak se mi nedáři ho odstranit , tak bych se vás chtel zeptat jestli s tímto problemem má nekdo zkušenosti po případě nějáké tipy a rady pro zlepšení , za každou radu a připomínku budu moc rád , děkuji .

https://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2014/09/Anterior-Pelvic-Tilt.jpg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
8Shade


PříspěvekZaslal: čt září 07, 2017 6:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl jsem s tím také problémy, jsem programátor, za kompem trávím hodně času a mam to z toho. Začal jsem s tím ale něco dělat až tehdy, kdy mi cca po půl hodině stání začali bolet spodní záda (+ na všech výletech kolem 4 km a víc). Bolesti jsem dokázal odstranit cca za 2 týdny cvičení 1-2x denně, cvičím to už tak dva měsíce a teď po další návštěvě u fyzioterapeuta mi mi bylo řečeno, že už jsem to hodně zredukoval.

Teorie je jednoduchá:
- stačí posílit slabé svaly a naopak protáhnout zkrácené (prakticky kdyby sis na pánev nakreslil kříž, tak dva kvadranty diagonálně naproti sobě budou oslabené a ty druhé dva zkrácené a ty se musíš snažit to zvrátit ve všech místech)

viz

posílit:
- spodní břicho
- hamstring, zadek

protáhnout:
- spodní záda, stehno (horní část u kyčlí, dost často to chce i illiopsoas)

Cviky co jsem jel (je to z mé hlavy, ne od fyzioterapeuta):
- 30x zdvih pánve s nohama na židli (hamstring, zadek)
- 30x zdvih pánve s nohama na zemi (zadek)