Co byste změnili v e-shopu Ronnie.cz?


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Co byste změnili v e-shopu Ronnie.cz?  Úvodní stránka -> Ronnie.cz -> Co byste změnili v e-shopu Ronnie.cz?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Spazik


PříspěvekZaslal: st září 13, 2017 2:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ronnie napsal:
Už by to mělo být OK, můžete vyzkoušet prosím?

U mě taky stejné jako předtím.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: st září 20, 2017 1:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Chyba 502 opravena.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: st září 20, 2017 2:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Spazik napsal:
Chyba 502 opravena.


Děkuji moc za pomoc.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: ne prosinec 31, 2017 12:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdybyste našli chvilku, měl bych prosbu...

Webové stránky Sportovního obchodu Ronnie.cz mají novou mobilní verzi. Vypadá úplně jinak, než stávající verze pro běžné počítače (která je cca z roku 2005, plus mínus, a tomu odpovídá), ale i ta klasická by časem (během jednotek měsíců) měla vypadat podobně té verzi mobilní. Kdybyste našli prostor, mohli byste z mobilu na e-shop podívat a napsat mi případné připomínky? Ať už stylu, že to a to mi nefunguje, či stylu tohle by se mi líbilo jinak, tuhle novou funkci bych ocenil a podobně. Prostě jakoukoliv zpětnou vazbu - byť v první fázi budu řešit jen ty nejkritičtější (tzn. "nefunguje mi to a to"). Stejně tak bych byl rád i za zpětnou vazbu "všechno mi to funguje". :) Ideálně vždy s doplněním z jakého mobilního telefonu nebo tabletu na to koukáte.

Jinak z mého pohledu má mobilní verze pořád své mouchy, převážně v chybějících funkcích v porovnání s tou klasickou (třeba nejdou psát dotazy pod produkt, ale to je otázka jednotek dní), každopádně fungovat by to mělo, vypadat by to mělo lépe a hlavně nákup z mobilu je asi tak o 673 % snazší a rychlejší. :) V neposlední řadě to celé běží na novém jádru, které, až se na něj přehodí i verze pro běžné počítače, dá konečně možnost dalšího rychlejšího technického rozvoje.

Děkuji za pomoc. :)

P.S.: Když přijdete na https://obchod.ronnie.cz/ z mobilu, měla by mobilní verze sama naskočit... Pokud se tak nestane, je to chyba (dejte mi vědět, prosím) a přepněte se úplně dole čudlikem "Přepnout na verzi pro mobilní telefony".

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
jim1282


PříspěvekZaslal: ne prosinec 31, 2017 2:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych raději bral, aby automaticky nenaskakovala. Mobilní verze nemám rád a musím to přepínat:-)

Jinak to ovšem vypadá pěkně.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 12:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Naskakovat sama by měla, ale tím přepnutím dole si snadno vynutíš starou.
Teď aktuálně asi jen na pár hodin a pak přeskočí zpět, ale dodělám to, aby se držela nastálo.

Jinak jen zajímavost, mobilní web je už o polovinu rychlejší (a to má většinu optimalizací pro rychlost ještě před sebou).

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Olejnas


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 10:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, mobilní verze vypadá hezky. Je to svižné a dobře se to ovládá.

Zkoušel jsem na iOS11.2.5 (mobilní verze se automaticky načetla) koupit Animalflex jako nepřihlášený uživatel. Po kliknutí na koupit se zboží přidá do košíku (u košíku se zobrazí 1), ale když si pak vyberu možnost jít do košíku, dostanu hlášku o tom, že je košík smutný, protože je prázdný.

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 1:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mě by spíš zajímalo, jaký masochista nakupuje na mobilu Možná na pár produktů co člověk kupuje pravidelně OK (což tedy suplementy typicky mohou být), ale jinak něco vybírat v eshopech na mobilu je asi tak o 680% pomalejší než dělat to samé na desktopu.
(což není vina těch eshopů, ale fyzikálního omezení malého mobilního zařízení)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 3:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tyjo a docela právě že jo, přesné procento by asi bylo teď zavádějící říci, ale není malé. A co mě udivuje, nebylo malé ani když jsme neměli mobilní verzi, což bylo tedy hrdinství od všech zákazníků ještě větší, když vezmu, jak složité z mobilu na desktopové verzi nakoupit bylo. :)

Jinak Láďo díky za info o Tvém iOS i za následné upřesnění telefonem.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Spazik


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 5:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ronnie napsal:
Tyjo a docela právě že jo, přesné procento by asi bylo teď zavádějící říci, ale není malé. A co mě udivuje, nebylo malé ani když jsme neměli mobilní verzi, což bylo tedy hrdinství od všech zákazníků ještě větší, když vezmu, jak složité z mobilu na desktopové verzi nakoupit bylo. :)

Jinak Láďo díky za info o Tvém iOS i za následné upřesnění telefonem.

Já právě nedávno taky někde viděl čísla nákupů z mobilní verze nějakých eshopů a byly to myslím taky nějaké nižší desítky procent. A to byl druh zboží, které se obvykle nekupuje moc opakovaně
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 5:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Na mobilní verzi (Samsung J7, Android 7, Chrome) třeba kategorie "Sportovní výživa" - při klepnutí na podkategorii "Výprodej" to zobrazí "žádný produkt nenalezen".
Přitom na klasické verzi tam je ve výpisu spousta produktů.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 5:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jim1282 napsal:
Já bych raději bral, aby automaticky nenaskakovala. Mobilní verze nemám rád a musím to přepínat:-)

Jinak to ovšem vypadá pěkně.

No popravdě nevím kdo by chtěl na mobilu koukat na web z roku 2005, číst mikropísmo a zoomovat složitě na každý link :-D (pokud teda nemáš tablet s velkým displejem)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 5:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Spazik napsal:
Na mobilní verzi (Samsung J7, Android 7, Chrome) třeba kategorie "Sportovní výživa" - při klepnutí na podkategorii "Výprodej" to zobrazí "žádný produkt nenalezen".
Přitom na klasické verzi tam je ve výpisu spousta produktů.


Ano ano, to je "správně", výprodeje to zatím neumí, stejně tak některé typy akčních balíčků. Ale je to v seznamu "tu dů" už skoro úplně nahoře.

Jinak ty "nižší desítky procent" odpovídají, u nás ponížené ještě o to, že jak tam mobilní verze prostě dlouhodobě nebyla, tak řada lidí na shop ani z mobilu nechodila, ani kdyby chtěla... bude potřeba tomu dát osvětu, ale až to doladíme s těmi chybějícími věcmi (viz třeba ten výprodej).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
člověk


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 6:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Osobně nákupuji z telefonu často. Když něco potřebuji koupit, tak si na to najdu čas večer a nechce se mi už sedět u toho PC, kde trávím půlku dne. Takže si lehnu s telefonem a prohlížím/objednávám :)
Jinak mě ani žádná čísla z prodejnosti na mobilních zařízeních nepřekvapují, dělal jsem programátora v oboru eccomerce, takže to mám tak trochu z "první ruky"

Jinak Ronnie, není tak trochu "ošemetné" ladit poměrně základní/důležité věci takto za provozu?
Jednak když to nefunguje korektně, tak v lidech, kteří se snažili nakoupit a něco jim [nefungovalo/nešlo vložit do košíku/nešla založit objednávka/cokoliv jiného] to zanechá trochu "odpor" nakoupit někde, kde mu to nešlo (a ti lidé nevědí, že se jedná o nedokončenou verzi a nesledují tohle fórum).
Další věc je, že by mohlo dojít k nějakému nepěknému kiksu, kdy poškozeným může být jak obchod, tak zákazník.
Opět mluvím z vlastní zkušenosti, jelikož tohle absolutně nefungovalo ani v bývalé firmě kde jsem působil (a byl to jeden z důvodů proč jsem šel pryč), ale měl by fungovat nějaký deploy environment - Dev/Stage/Production
_________________
Můj log:
http://forum.ronnie.cz/clovek-log-t33609.html

Volná sestava:
http://www.youtube.com/watch?v=M9eTnVam068

18 let /// 180cm /// váha je parametr, který u mě nikdy nelze přesně určit :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 7:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

@clovek: I když to myslíš dobře, tak v praxi to takhle nefunguje. Existuje x reálných scénářů, které nemáš šanci v dev prostředí otestovat a nikdy by tě ani nenapadly. Myslím, že Ronnie si dost testů udělal sám (protože to je šílenec, v dobrém slova smyslu) a proto se vydal touhle cestou, která se ukazuje, že dává smysl, protože už nějaké podněty má. Žádný z nich není fakticky omezující a proto v tom nevidím žádný problém.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Co byste změnili v e-shopu Ronnie.cz? Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru