|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Spazik
|
Zaslal: st září 13, 2017 1:36 pm Předmět: |
|
|
Ronnie napsal: | Už by to mělo být OK, můžete vyzkoušet prosím? |
U mě taky stejné jako předtím.
|
|
nahoru |
|
|
| | |
Spazik
|
Zaslal: st září 20, 2017 12:49 pm Předmět: |
|
|
|
|
nahoru |
|
|
Ronnie
Administrátor
|
Zaslal: st září 20, 2017 1:03 pm Předmět: |
|
|
Spazik napsal: | Chyba 502 opravena. |
Děkuji moc za pomoc.
|
|
nahoru |
|
|
Ronnie
Administrátor
|
Zaslal: ne prosinec 31, 2017 11:36 am Předmět: |
|
|
Kdybyste našli chvilku, měl bych prosbu...
Webové stránky Sportovního obchodu Ronnie.cz mají novou mobilní verzi. Vypadá úplně jinak, než stávající verze pro běžné počítače (která je cca z roku 2005, plus mínus, a tomu odpovídá), ale i ta klasická by časem (během jednotek měsíců) měla vypadat podobně té verzi mobilní. Kdybyste našli prostor, mohli byste z mobilu na e-shop podívat a napsat mi případné připomínky? Ať už stylu, že to a to mi nefunguje, či stylu tohle by se mi líbilo jinak, tuhle novou funkci bych ocenil a podobně. Prostě jakoukoliv zpětnou vazbu - byť v první fázi budu řešit jen ty nejkritičtější (tzn. "nefunguje mi to a to"). Stejně tak bych byl rád i za zpětnou vazbu "všechno mi to funguje". :) Ideálně vždy s doplněním z jakého mobilního telefonu nebo tabletu na to koukáte.
Jinak z mého pohledu má mobilní verze pořád své mouchy, převážně v chybějících funkcích v porovnání s tou klasickou (třeba nejdou psát dotazy pod produkt, ale to je otázka jednotek dní), každopádně fungovat by to mělo, vypadat by to mělo lépe a hlavně nákup z mobilu je asi tak o 673 % snazší a rychlejší. :) V neposlední řadě to celé běží na novém jádru, které, až se na něj přehodí i verze pro běžné počítače, dá konečně možnost dalšího rychlejšího technického rozvoje.
Děkuji za pomoc. :)
P.S.: Když přijdete na https://obchod.ronnie.cz/ z mobilu, měla by mobilní verze sama naskočit... Pokud se tak nestane, je to chyba (dejte mi vědět, prosím) a přepněte se úplně dole čudlikem "Přepnout na verzi pro mobilní telefony".
|
|
nahoru |
|
|
jim1282
|
Zaslal: ne prosinec 31, 2017 1:26 pm Předmět: |
|
|
Já bych raději bral, aby automaticky nenaskakovala. Mobilní verze nemám rád a musím to přepínat:-)
Jinak to ovšem vypadá pěkně.
|
|
nahoru |
|
|
Ronnie
Administrátor
|
Zaslal: po leden 01, 2018 11:25 pm Předmět: |
|
|
Naskakovat sama by měla, ale tím přepnutím dole si snadno vynutíš starou.
Teď aktuálně asi jen na pár hodin a pak přeskočí zpět, ale dodělám to, aby se držela nastálo.
Jinak jen zajímavost, mobilní web je už o polovinu rychlejší (a to má většinu optimalizací pro rychlost ještě před sebou).
|
|
nahoru |
|
|
Olejnas
|
|
nahoru |
|
|
Spazik
|
Zaslal: út leden 02, 2018 12:34 pm Předmět: |
|
|
Mě by spíš zajímalo, jaký masochista nakupuje na mobilu Možná na pár produktů co člověk kupuje pravidelně OK (což tedy suplementy typicky mohou být), ale jinak něco vybírat v eshopech na mobilu je asi tak o 680% pomalejší než dělat to samé na desktopu.
(což není vina těch eshopů, ale fyzikálního omezení malého mobilního zařízení)
|
|
nahoru |
|
|
Ronnie
Administrátor
|
Zaslal: út leden 02, 2018 2:47 pm Předmět: |
|
|
Tyjo a docela právě že jo, přesné procento by asi bylo teď zavádějící říci, ale není malé. A co mě udivuje, nebylo malé ani když jsme neměli mobilní verzi, což bylo tedy hrdinství od všech zákazníků ještě větší, když vezmu, jak složité z mobilu na desktopové verzi nakoupit bylo. :)
Jinak Láďo díky za info o Tvém iOS i za následné upřesnění telefonem.
|
|
nahoru |
|
|
Spazik
|
Zaslal: út leden 02, 2018 4:10 pm Předmět: |
|
|
Ronnie napsal: | Tyjo a docela právě že jo, přesné procento by asi bylo teď zavádějící říci, ale není malé. A co mě udivuje, nebylo malé ani když jsme neměli mobilní verzi, což bylo tedy hrdinství od všech zákazníků ještě větší, když vezmu, jak složité z mobilu na desktopové verzi nakoupit bylo. :)
Jinak Láďo díky za info o Tvém iOS i za následné upřesnění telefonem. |
Já právě nedávno taky někde viděl čísla nákupů z mobilní verze nějakých eshopů a byly to myslím taky nějaké nižší desítky procent. A to byl druh zboží, které se obvykle nekupuje moc opakovaně
|
|
nahoru |
|
|
Spazik
|
Zaslal: út leden 02, 2018 4:18 pm Předmět: |
|
|
Na mobilní verzi (Samsung J7, Android 7, Chrome) třeba kategorie "Sportovní výživa" - při klepnutí na podkategorii "Výprodej" to zobrazí "žádný produkt nenalezen".
Přitom na klasické verzi tam je ve výpisu spousta produktů.
|
|
nahoru |
|
|
Spazik
|
Zaslal: út leden 02, 2018 4:21 pm Předmět: |
|
|
jim1282 napsal: | Já bych raději bral, aby automaticky nenaskakovala. Mobilní verze nemám rád a musím to přepínat:-)
Jinak to ovšem vypadá pěkně. |
No popravdě nevím kdo by chtěl na mobilu koukat na web z roku 2005, číst mikropísmo a zoomovat složitě na každý link :-D (pokud teda nemáš tablet s velkým displejem)
|
|
nahoru |
|
|
Ronnie
Administrátor
|
Zaslal: út leden 02, 2018 4:22 pm Předmět: |
|
|
Spazik napsal: | Na mobilní verzi (Samsung J7, Android 7, Chrome) třeba kategorie "Sportovní výživa" - při klepnutí na podkategorii "Výprodej" to zobrazí "žádný produkt nenalezen".
Přitom na klasické verzi tam je ve výpisu spousta produktů. |
Ano ano, to je "správně", výprodeje to zatím neumí, stejně tak některé typy akčních balíčků. Ale je to v seznamu "tu dů" už skoro úplně nahoře.
Jinak ty "nižší desítky procent" odpovídají, u nás ponížené ještě o to, že jak tam mobilní verze prostě dlouhodobě nebyla, tak řada lidí na shop ani z mobilu nechodila, ani kdyby chtěla... bude potřeba tomu dát osvětu, ale až to doladíme s těmi chybějícími věcmi (viz třeba ten výprodej).
|
|
nahoru |
|
|
člověk
|
Zaslal: út leden 02, 2018 5:59 pm Předmět: |
|
|
Osobně nákupuji z telefonu často. Když něco potřebuji koupit, tak si na to najdu čas večer a nechce se mi už sedět u toho PC, kde trávím půlku dne. Takže si lehnu s telefonem a prohlížím/objednávám :)
Jinak mě ani žádná čísla z prodejnosti na mobilních zařízeních nepřekvapují, dělal jsem programátora v oboru eccomerce, takže to mám tak trochu z "první ruky"
Jinak Ronnie, není tak trochu "ošemetné" ladit poměrně základní/důležité věci takto za provozu?
Jednak když to nefunguje korektně, tak v lidech, kteří se snažili nakoupit a něco jim [nefungovalo/nešlo vložit do košíku/nešla založit objednávka/cokoliv jiného] to zanechá trochu "odpor" nakoupit někde, kde mu to nešlo (a ti lidé nevědí, že se jedná o nedokončenou verzi a nesledují tohle fórum).
Další věc je, že by mohlo dojít k nějakému nepěknému kiksu, kdy poškozeným může být jak obchod, tak zákazník.
Opět mluvím z vlastní zkušenosti, jelikož tohle absolutně nefungovalo ani v bývalé firmě kde jsem působil (a byl to jeden z důvodů proč jsem šel pryč), ale měl by fungovat nějaký deploy environment - Dev/Stage/Production
|
|
nahoru |
|
|
Olejnas
|
Zaslal: út leden 02, 2018 6:56 pm Předmět: |
|
|
@clovek: I když to myslíš dobře, tak v praxi to takhle nefunguje. Existuje x reálných scénářů, které nemáš šanci v dev prostředí otestovat a nikdy by tě ani nenapadly. Myslím, že Ronnie si dost testů udělal sám (protože to je šílenec, v dobrém slova smyslu) a proto se vydal touhle cestou, která se ukazuje, že dává smysl, protože už nějaké podněty má. Žádný z nich není fakticky omezující a proto v tom nevidím žádný problém.
|
|
nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Populární značky:
|